اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کوهبنان رتبه نخست سرانه ورزشی کرمان را دارد

فرماندار کوهبنان گفت: این شهرستان رتبه نخست سرانه ورزشی در استان کرمان را به خود اختصاص داده به گونه‌ای که تاکنون هفت سالن ورزشى در کوهبنان احداث شده است.

کوهبنان رتبه نخست سرانه ورزشی کرمان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس، دبیر و مسئول برگزاری مسابقات جودو استان کرمان اظهار داشت: این شهرستان رتبه نخست سرانه ورزشی در استان کرمان را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که تاکنون هفت سالن ورزشى در محلات شهرستان و بخش طغرالجرد احداث شده است.

متقی تصریح کرد: ورزشکار واقعی کسی است که مولای متقیان علی (ع) را به عنوان الگوی خود بداند، جوانمردی را در اولویت کار خویش قرار دهد و سعی کند تا گفتار، کردار و پندار وی از رفتار و گفتار جوانمرد و قهرمان بزرگ دنیا مولای متقیان متجلی و متبلور شود.

وی تصریح کرد: باید در کنار تمام امکانات ایجاد شده ورزشکارانی را پرورش دهیم که همچون پوریای ولی و مرحوم غلامرضا تختی در تاریخ ماندگار شوند و برای همیشه نام آنان به نیکی برده شود.

متقی اضافه کرد: نظر به توصیه‌ها و فرمایشات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در مورد گسترش ورزش در کشور اگر به ورزش و فعالت ورزشکاران اهمیت داده شود، نوجوانان و جوانان خوش‌ذوق و پویای کشور به این سمت گرایش پیدا کنند و جلوی بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی در آینده گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان کوهبنان و مسئولان این شهرستان آمادگی میزبانی مسابقات جودوی بانوان استان کرمان را دارند و در این راستا تمام همت و تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن این مسابقات به کار می‌برند.

رضا رفیع‌زاده رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان کوهبنان در این دیدار گفت: با توجه به استعداد ویژه جوانان کوهبنان در ورزش انفرادی و درخشش آنان در مسابقات و میادین مختلف یکی از سالن‌های مجهز و مرکزی شهرستان به ورزش جودو، کاراته و ... اختصاص داده شده، اما با توجه به محدودیت‌های موجود و عدم وجود پشتیبان شاهد کمبودها و مشکلاتی در هیئت‌های ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: در کوهبنان بیش از 25 هیئت ورزشی وجود دارد که 15 هیئت به صورت جدی فعالیت دارند و طی سال در مناسبت‌های مختلف مسابقات برگزار می‌کنند.

رفیع‌زاده عنوان کرد: توجه ویژه به ورزش و ورزشکاران کوهبنانی می‌تواند زمینه درخشش آنان در عرصه‌های مختلف ورزشی و پرورش نیروهای قوی و متعهد را رقم بزند، هر چند که ما از فضای ورزشی قابل قبولی برخوردار هستیم.

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول