اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:

پالایشگاه گاز حمایت خود را از ورزش ایلام دو چندان می‌کند

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز حمایت خود را از ورزش ایلام دو چندان می‌کند.

پالایشگاه گاز حمایت خود را از ورزش ایلام دو چندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرضا اکبرزاده صبح امروز در مجمع فوتبال استان ایلام اظهار داشت: خدماتی که پالایشگاه گاز به جامعه ورزش به ویژه ورزش فوتبال ارائه کرده، بسیار ناچیز بوده است.

وی ادامه داد: از اینکه این خدمات ناچیز مورد عنایت و توجه اعضای مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام قرار گرفته، این وظیفه سنگین را بر ما دوچندان کرده که باید سهم بیشتری در توسعه ورزش استان ایلام داشته باشیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت: پنهان نماندن تلاش‌های پالایشگاه گاز ایلام در راستای توسعه ورزش استان از دیدگاه مردم و مسئولان ما را بر آن داشته که این تلاش‌ها را دو چندان کنیم.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه ورزش فوتبال استان ایلام داشتیم، اما به دلایل متعدد و موانع پیشرو نتوانستیم اهداف عالیه مدنظر مسئولان پالایشگاه گاز ایلام را در راستای توسعه ورزش فوتبال محقق کنیم.

اکبرزاده تصریح کرد: وعده عملی می‌دهم که در نخستین فرصت شرایطی پدید آورم که بار دیگر امکان حمایت از ورزش استان توسط پالایشگاه گاز ایلام محقق شود.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت: در سال‌های ابتدایی حمایت پالایشگاه از ورزش استان هجمه‌های فراوانی به وجود آمد که مانع از ادامه این راه بزرگ شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این نوع هجمه‌ها کاسته شود تا پالایشگاه گاز بتواند در این راستا گام بردارد.

انتهای پیام/2246/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول