اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعالان ورزشی شهرستان سوادکوه

مسئولان به امنیت سالن‌های ورزشی سوادکوه توجه کنند

فعالان ورزشی شهرستان سوادکوه با انتقاد از زیر سئوال رفتن قداست سالن‌های ورزشی خواستار برخورد مسئولان با قانون شکنان شدند.

مسئولان به امنیت سالن‌های ورزشی سوادکوه توجه کنند

تعدادی از فعالان ورزشی شهرستان سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از تهیه طوماری با موضوع لزوم توجه مسئولان به سلامت اخلاقی و امنیتی سالن‌های ورزشی شهرستان سوادکوه خبر دادند.

در این طومار که تا به حال به امضای بیش از 500 نفر که در حال افزایش نیز هست؛ تاکید شده سالن‌های ورزشی دارای قداست هستند، آمده است: سلامت روحی و جسمی و شادابی خود و گذراندن سالم اوقات فراغت در سالن‌های ورزشی به دست می‌آید که باید به حرمت آن احترام شود.

ورزشکاران شهرستان سوادکوه با انتقاد از حمل و استفاده از سلاح سرد در سالن‌های ورزشی و استفاده از آن را  موجب ناامنی سالن‌های ورزشی و دوری از ارزش‌های ورزشی ارزیابی کردند.

فعالان ورزشی شهر سوادکوه با بیان اینکه برای مشاهده فوتسال با کارد و قمه به سالن‌های ورزشی نمی‌روند و باید با این افراد که برخی از آنان سابقه‌دار هستند، برخورد قانونی انجام شود، خواستار برخود قضایی و انتظامی با کسانی شدند که قداست سالن‌های ورزشی را زیر سئوال بردند.

فعالان ورزشی سوادکوه در پایان خواستار برخورد مسئولان انتظامی و قضایی با کسانی شدند که با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده با سلاح سرد اقدام به زخمی کردن ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش در سوادکوه شدند.

انتها‌ی پیام/86015/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول