اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد

حضور قزوینی‌ها در مسابقات نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از علاقه‌مندان قزوینی برای شرکت در دومین دوره مسابقات نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی منطقه شمال کشور دعوت کرد.

حضور قزوینی‌ها در مسابقات نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی اظهار کرد: مسابقه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی هر سال در سراسر کشور برگزار می‌‌شود و آثاری که موفق به کسب این نشان ارزشمند شوند به مسابقات بین‌المللی مهر اصالت یونسکو راه می‌یابند.

وی با اشاره به روند این مسابقات افزود: دومین دوره مسابقات نشان ملی منطقه شمال در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود و پس از بررسی‌های لازم یکی از استان‌های منطقه شمال میزبانی این دوره را بر عهده دارد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به هنرمندان این استان از طریق ارسال پیام کوتاه و انتشار فراخوان در سایت این اداره کل به آدرس www.qchto.ir و همچنین وبلاگ تخصصی مهر اصالت و نشان ملی به آدرس www.qaeh.blogfa.com صورت گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با مراجعه به وبلاگ یاد شده ضمن مطالعه شرایط حضور در این مسابقات فرم‌های مربوطه را دانلود و پس از تکمیل به دبیرخانه مرکزی به آدرس قزوین، خیابان نادری شمالی، جنب خیابان رسالت، کوچه یاسین، معاونت صنایع دستی این اداره کل ارسال کنند.

وی یادآور شد: آثار ارسال شده به دبیرخانه پس از بررسی از سوی کارشناسان استانی و در صورت دارا بودن معیارهای مسابقه برای داوری نهایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول