اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست متد پالایشگاه چهارم خبر داد

اجرای 2 هزار عملیات اجرایی در تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم

سرپرست متد پالایشگاه چهارم از اجرای دو هزار عملیات اجرایی در تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم خبر داد.

اجرای 2 هزار عملیات اجرایی در تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اباذر پیردیر شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت در منطقه پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و از همه توان و ظرفیت برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

سرپرست متد پالایشگاه چهارم با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در پارس جنوبی افزود: از اولویت‌های واحد برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی تهیه برنامه‌ای با هدف کاهش هزینه‌های تعمیراتی، افزایش بهره‌وری و بالا بردن قابلیت اطمینان تجهیزات با رعایت استانداردهای ایمنی بوده است.

پیردیر با اشاره به تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم از تاریخ یازدهم خرداد امسال شروع و در تاریخ 2 تیرماه به پایان رسید و فعالیت‌های واحد برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه چهارم(متد) برای تعمیرات اساسی 1392 چند ماه قبل از شروع تعمیرات اساسی آغاز شد.

وی از اجرای 2 هزار عملیات اجرایی در تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم خبر داد و گفت: در تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه چهارم برای 2 هزار و 21 آیتم برنامه‌ریزی صورت گرفت که 18 آیتم به‌دلیل شرایط عملیاتی حذف و 109 آیتم اضافه شد و در مجموع 2 هزار و 122 آیتم انجام شده است.

سرپرست متد فازهای 7،6و8 به اقدامات صورت گرفته در واحد متد پالایشگاه چهارم اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات شامل ارسال outline برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم به تمام واحدها و تهیه ورک‌لیست بر اساس فرمت خاص و به روزرسانی آن مطابق درخواست واحدهای بهره‌برداری، تعمیرات و بازرسی، شرکت در جلسات هماهنگی تعمیرات اساسی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین برآورد ماشین‌آلات مورد نیاز است.

پیردیر افزود: تهیه برنامه زمان‌بندی تفصیلی نهایی در بخش ابزار دقیق، برق و مهندسی عمومی و ارسال ورک‌لیست نهایی به تعمیرات اساسی ستاد برای تهیه برنامه زمان‌بندی شده تجهیزات ثابت نیز از دیگر مواردی است که انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه چهارم دو برنامه تهیه شد که یکی مربوط به آیتم‌های تجهیزات فیکس که توسط واحد تعمیرات اساسی ستاد تهیه و دیگری برنامه آیتم‌های برق و ابزار دقیق که توسط متد پالایشگاه چهارم تهیه شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام گرفته در این واحد کنترل و نظارت بر اجرای کارها، تهیه گزارش روزانه از نظر درصد پیشرفت و اعلام درصد انحراف از برنامه و علل آن بوده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول