اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

تشکیل کمیته راهبردی ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه جم

رئیس بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم از تشکیل کمیته راهبردی ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه جم خبر داد.

تشکیل کمیته راهبردی ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین حاجی‌زاده عصر یکشنبه در بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی شهرستان جم اظهار داشت: توجه به محیط پیرامونی از اولویت‌های پالایشگاه جم است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی از تعامل بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد و افزود: امیدوار هستیم این تعامل در آینده گسترده‌تر شود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته توسط واحد بهداشت صنعتی پالایشگاه همواره به اطلاع همکاران ما در واحدهای مختلف به ویژه کارشناسان مربوطه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم رسانیده می‌شود.

رئیس بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: پایش‌های بهداشتی و روند اقدامات کنترلی، معاینات دوره‌ای، اقدامات فرهنگی آموزشی، اهداف و برنامه‌های سالیانه و ممیزی‌های بهداشتی از جمله مواردی است که به منظور بررسی و اظهار نظر کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدید مسئولان بهداشتی از پالایشگاه فجر جم، تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم هر چه سریعتر مشکل نبود پزشک دارای مجوز طب صنعتی در شهرستان جم برای انجام معاینات طب صنعتی نیروهای پیمانکاران را مرتفع کنیم.

حاجی‌زاده تعامل واحد بهداشت صنعتی پالایشگاه فجر جم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم را یکی از فرصت‌های مناسب برای رسیدن به هدف برتر و والای انسانی خود که «همانا صیانت از نیروی کار و کارگر است» دانست.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود همچنین به اقدامات واحد بهداشت صنعتی HSE شرکت پالایش گاز فجر جم در راستای پیشگیری از بیماری‌ها و عوارض ناشی از کار در محیط‌های گرم نیز اشاره کرد.

رئیس بهداشت صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم، تصریح کرد: توزیع پمفلت آموزشی، برگزاری کلاس آموزشی برای نمایندگان HSE شرکت‌های پیمانکاری و آموزش نیروهای تعمیرات اساسی توسط کارشناس آموزش پرستاری از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه HSE به منظور حفظ سلامت نیروی کار است.

وی از تشکیل کمیته راهبردی ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: راه‌اندازی این کمیته و همچنین انتقال بیشتر فعالیت‌های کاری به شیفت شب، تاکید بر ایجاد مکان استراحت برای نفرات تعمیرات اساسی با ایجاد یک سایبان در سایت عملیاتی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول