اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

اتمام تعمیرات اساسی 4 واحد شیرین‌سازی بزرگترین پالایشگاه گازی کشور

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از اتمام کامل تعمیرات اساسی 4 واحد شیرین‌سازی در این پالایشگاه خبر داد.

اتمام تعمیرات اساسی 4 واحد شیرین‌سازی بزرگترین پالایشگاه گازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در بازدید از روند تعمیرات اساسی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تامین 27 درصد گاز کشور نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: در سال جاری شاهد تلاش بسیار گسترده مسئولان برای افزایش کمی و کیفی تولیدات هستیم که به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از اتمام کامل تعمیرات اساسی 4 واحد شیرین‌سازی در این شرکت خبر داد.

اسلامی خاطر نشان کرد: از نیمه فروردین ماه سال جاری که طبق معمول هرساله عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت آغازشده بود اکنون این عملیات به نیمه راه رسیده است. شرکت پالایش گاز فجر جم به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور شناخته می‌شود که با قدمت و طول عمر بالای تاسیساتی که دارد باید عملیات تعمیرات اساسی در آن با دقت و ایمنی بالا به پیش رود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: خوشبختانه با کمک خداوند متعال و نیروهای انسانی توانمند تا کنون اقدامات بزرگی در عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت انجام شده و انتظار می‌رود مطابق برنامه کارها ادامه یابد.

وی گفت: نوسازی و تعویض بیش از 50 متر لاین 1 و 3 اینچ در واحد ها و تعویض  لوله‌های 4 اینچی زیرزمینی سوخت  در کنار تعمیرات اساسی زباله‌سوزها، بویلرها و مخازن از جمله کارهای انجام شده در طول تعمیرات اساسی بوده است.

این مسئول بیان کرد: تعمیرات اساسی پنجمین واحد شیرین‌سازی پالایشگاه نیز 90 درصد پیشرفت دارد و به زودی با اتمام بخش‌های باقیمانده این واحد نیز در سرویس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شرکت پالایش گاز فجر جم در مجموع هشت واحد شیرین‌سازی دارد که امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تلاش و جدیت مجموعه نیروهای انسانی عملیات تعمیرات اساسی همه این واحدها تا پایان مهرماه به پایان برسد.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول