اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند خبر داد

ولایت‎مداری و تبعیت از سیره شهدا عامل پیروزی ملت ایران

امام جمعه نهاوند گفت: آنچه می‌تواند ملت ایران را در مقابل تمام ترفندهای و کینه‌‌ورزی‌های دشمنان پیروز و سربلند کند ولایت‎مداری و تبعیت از راه و سیره و سلوک شهیدان است.

ولایت‎مداری و تبعیت از سیره شهدا عامل پیروزی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در یادواره 18 شهید ماه رمضان که در مسجد منطقه جوادیه شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند که موجب شناخت راه از بیراهه می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا افزود: برگزاری یادواره‌ها علاوه بر انتشار عطر و بوی شهادت و ایثارگری در جامعه موجب تقویت بنیه معنوی نسل جوان و انتقال ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس در بین مردم به ویژه نسل جوان می‌شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: هیچ عاملی جز ایمان به مبانی ارزشمند امام و انقلاب نمی‌تواند این جمعیت کثیر را در گرمای تابستان با زبان روزه وارد میدان کند که یک صدا علیه استکبار و کفر ندا سر دهند و بار دیگر پیوند مستحکم خود با امام راحل و مقام معظم رهبری را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه شهدا ستارگان همیشه پر فروغ آسمان هستند، ابراز داشت: شهدا باعث شده‌اند تا ایران اسلامی به الگوی مناسب و امید آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود.

مغیثی یادآور شد: آنچه می‌تواند ملت ایران را در مقابل تمام ترفندهای و کینه‌‌ورزی‌های دشمنان پیروز و سربلند کند ولایت‎مداری و تبعیت از راه و سیره و سلوک شهیدان است.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه با بیان اینکه شهرستان نهاوند با سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب و بعد از آن توانسته است دین خود به انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کند، گفت: تقدیم بیش از 850 شهید گرانقدر، 2 هزار و 500 جانباز و وجود 92 آزاده سرافراز گواه بر این امر است.

مجتبی مولوی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با اعتماد و اعتقاد کافی به جوانان توانست با نفس مسیحایی خویش در درون نسل جوان انقلابی دیگر بیافریند و همین انرژی والا و اثرگذار جوانان باعث شد تا طی هشت سال دفاع مقدس عاشقانه و عارفانه از زیرساخت‌های ایران اسلامی به خوبی دفاع کنند.

وی وظیفه مسئولان در مقابل مردم را وظیفه‌ای خطیر عنوان کرد و افزود: ملتی که شهادت را سعادت بداند هیچ شکستی را تحمل و قبول نمی‌کند بنابراین تمام مسئولان وظیفه دارند در مقابل این ملت هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا شاهد ایرانی آباد، آزاد و سرافراز باشیم.

انتهای پیام/89016/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول