اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

تجلیل از خانواده شهدا ادای دین به شهدا و خانواده آنان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تجلیل از خانواده شهدا ادای دین به شهدا و خانواده آنان است.

تجلیل از خانواده شهدا ادای دین به شهدا و خانواده آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، داود عابدی ظهر امروز در این مراسم گفت: تجلیل از خانواده شهدا در حقیقت فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و ادای دین نسبت به شهدا و خانواده آنان است.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌آفرینی و نثار جان خود موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند که یادآوری رشادت و جانفشانی‌های آنها ضامن بقای نظام و مرور خاطرات شهدا برای نسل جوان است.

وی افزود: این ملت مدیون رشادت‌ها و فداکاری ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا است، چرا که اگر این ایثارگری‌ها نبود امروز ایران اسلامی نمی‌توانست روی پای خود بایستد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، شهدا را مایه خیر و برکت انقلاب دانست و ادامه داد: شهدا و خانواده آنان با خدا معامله کردند و در حقیقت نیازی به تجلیل ندارند، اما برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا بهانه زیبایی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های ایثارگران است.

عابدی، پاسداشت و رهروی از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها در هر برهه از این انقلاب را یک وظیفه بسیار مهم و اساسی دانست و ادامه داد: شهدا مایه افتخار و پشتوانه نظام اسلامی بوده و باید رشادت‌های آنها برای نسل جوان بیان شود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با اشاره به اقدامات این شرکت در سه ماهه گذشته گفت: در سه ماهه نخست امسال 53 کیلومتر به شبکه هوایی، 3.6 کیلومتر به شبکه زمینی و 31 دستگاه ترانس هوایی به شبکه برق استان افزوده شده است.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/87004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول