اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد

جلوگیری از برداشت‌های غیراصولی شرکت‌های نفتی از چاه‌های غیر مجاز

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار جلوگیری از برداشت‌های غیراصولی پالایشگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط با نفت و گاز موجود در استان از چاه‌های غیرمجاز شد.

جلوگیری از برداشت‌های غیراصولی شرکت‌های نفتی از چاه‌های غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد خشکسالی استان اظهار داشت: مدیران آب استان با هماهنگی فرمانداران نسبت به مدیریت دقیق در توزیع و مصرف آب اقدام کرده و گزارش هفتگی توسط شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان به اداره کل مدیریت بحران ارسال شود.

رستمی بیان کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط به آب استان با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال از توان ارگان‌ها و سازمان‌های موجود در استان نظیر شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی، بنادر و دریانوردی، نیروگاه اتمی، نیروهای مسلح، گمرک به منظور تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح‌های آب شرب استان با توجه به ذینفع بودن آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شرکت آبرسانی خلیج فارس با توجه به شرایط فعلی از حداکثر ظرفیت برای تأمین آب شرب استان بوشهر استفاده کند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های درگیر مشکل کم آبی نسبت به تامین و در اختیار قرار دادن تانکرهای آبرسانی مورد نیاز شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدام کنند.

رستمی اضافه کرد: معاونت سیاسی استانداری نیز با همکاری شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان نسبت به جلوگیری از برداشت‌های غیر اصولی پالایشگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط با نفت و گاز موجود در استان از چاه‌های غیرمجاز اقدام کند.

وی اظهار داشت: شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر تمام چاه‌های بدون مجوز دارای حکم قضایی را با هماهنگی استاندار محترم پلمب کرده و چاه‌های غیرمجاز دیگر نیز برای صدور حکم قضایی و پلمب پیگیری کند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان اخطاریه لازم را تنظیم و توسط معاون امور عمرانی استانداری به شرکت‌های نفتی استان که بدون مجوز نسبت به برداشت آب از چاه‌های غیر مجاز اقدام کرده‌اند ابلاغ کند و رونوشتی از مکاتبات به شورای تأمین استان و وزارتخانه مربوطه منعکس شود.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به فراهم ساختن زمینه همکاری کشاورزان به‌منظور در اختیار قرار دادن چاه‌های کشاورزی برای تامین آب شرب توسط شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدام کند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول