اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مشکلات تامین آب شرب ایلام رفع می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکلات تامین آب شرب ایلام رفع می‌شود.

مشکلات تامین آب شرب ایلام رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در نشست بررسی تامین آب پردیس دانشگاهی شهید مدرس اظهار داشت: با تمهیدات لازم باید مشکلات تامین آب شرب ایلام رفع ‌شود.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت هماهنگ و واحد می‌توان مشکل آبرسانی به نقاط مختلف استان را رفع کرد، ادامه داد: آبرسانی به دانشگاه فرهنگیان نیز از این حیث مستثنی نیست.

این مسئول اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام برای حل مشکل آب دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت و تا اول مهر امسال اقدام کند.

کرمی تصریح کرد: در مرحله اول باید حداقل 30 هزار لیتر آب مورد نیاز این دانشگاه تامین و در گام بعدی نیز این حجم آب باید به 40 هزار لیتر برسد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان، بهترین و مطمئن‌ترین پشتوانه برای آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این دانشگاه با تربیت نیروها بر مبنای تعلیم و تربیت اسلامی در حوزه تعلیم و تعلم تحول ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بهترین مکان و محیط برای تعلیم و تربیت اسلامی است، ادامه داد: دانشگاه زمینه تربیت و پرورش نسل متعهد و متخصص را در آینده فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2246/ر20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول