اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت‌حیدریه خبر داد

حل مشکل تامین آب فضای سبز در منطقه پیشکوه تربت‌حیدریه

شهردار تربت‌حیدریه گفت: با خرید آب چاه‌های اطراف مناطق پیشکوه به ارزش بالغ بر 15 میلیارد ریال و تکمیل پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز تا حدودی مشکل تامین آب فضای سبز در منطقه پیشکوه را مرتفع شده است.

حل مشکل تامین آب فضای سبز در منطقه پیشکوه تربت‌حیدریه

مهدی ناصری امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهارکرد: به‌زودی خیابان جدید احداث پیشکوه قابل بهره‌برداری است و این خیابان به طول تقریبی یک هزار و 500 متر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال درفاز نخست قابل بهره‌برداری است.

وی افزود: در فاز بعد احداث پیاده‌رو، آبنما، مسیر دوچرخه کوهستان، نور پردازی و هم‌چنین جانمایی چند نمونه دهکده تفریحی در طول این مسیر دردستور کار قرار دارد.

شهردار تربت‌حیدریه گفت : امسال 15 هزار اصله نهال که برخی از گونه‌های گیاهی برای نخستین بار در منطقه پیشکوه غرس شد.

ناصری ادامه داد: با خرید آب چاه‌های اطراف مناطق پیشکوه به ارزش بالغ بر 15 میلیارد ریال و نیز تکمیل پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز و انتقال آب غیرشرب از چاه‌های سطح شهر به ارتفاعات پیشکوه تا حدودی مشکل تامین آب فضای سبز در منطقه پیشکوه را مرتفع شده است.

وی در زمینه پارک سنگی پیشکوه بیان کرد: در پارک سنگی پیشکوه نیز اقدامات خوبی انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به احداث نشیمن‌گاه، آبنما و تامین روشنایی مناسب تا سرحد ارتفاعات اشاره کرد که به زودی قابل بهره‌برداری است.

شهردار تربت‌حیدریه از احداث میدان بار جدید بعد از هشت سال خبرداد و افزود: میدان بار جدید پس از هشت سال بلاتکلیفی به همت شهرداری و با مساعدت و مشارکت اتحادیه میدان بار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: این پروژه در نوع خود با میدان بار مشهد قابل مقایسه بوده و تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول