اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‎احوال استان زنجان:

اغلب نوزادان زنجانی در شهر متولد می‌شوند

مدیرکل ثبت‎احوال استان زنجان گفت: اغلب نوزادان زنجانی در شهر متولد می‌شوند.

اغلب نوزادان زنجانی در شهر متولد می‌شوند

سید موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از 6 هزار و 700 نوزاد در استان زنجان متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه از تعداد نوزادان متولد شده 3 هزار و 503 مورد پسر بوده است، افزود: همچنین طی این مدت 3 هزار و 243 نوزاد دختر در استان متولد شده است.

مدیرکل ثبت‎احوال استان زنجان با اشاره به اینکه طی چهار ماهه نخست امسال تعداد نوزادان پسر متولد شده بیش از دختران است، اضافه کرد: بر اساس آمار گرفته شده نسبت جنسی نوزادان متولد شده در استان زنجان 100 دختر به 108 پسر است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد ولادت‌های شهری و روستایی به ثبت رسیده در استان زنجان افزود: طی چهار ماهه نخست امسال 4 هزار و 858 ولادت نوزاد در شهرهای استان به ثبت رسیده است.

متوسلین گفت: همچنین طی این مدت یک‎هزار و 888 مورد نیز ولادت در روستاهای استان به ثبت رسیده است.

وی در ادامه به افزایش ولادت‌های ثبت شده در استان نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ولادت‌های ثبت شده در استان زنجان طی چهار ماهه نخست امسال 3،17 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت‎احوال استان زنجان همچنین به تعداد وقایع وفات به ثبت رسیده در استان نیز اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال یک‎هزار و 674 واقعه فوت در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد وفات‌های به ثبت رسیده در استان زنجان طی چهار ماهه نخست امسال کاهش یافته است، اضافه کرد: در مدت مشابه سال قبل یک‎هزار و 730 واقعه وفات در استان به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول