اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور به موقع تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان

نوزاد آبادانی در آمبولانس به زندگی سلام کرد

سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: با حضور به موقع تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان، نوزاد آبادانی در آمبولانس به زندگی سلام کرد.

نوزاد آبادانی در آمبولانس به زندگی سلام کرد

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با تماس تلفنی خانواده‌ای در میدان طیب، مبنی بر آغاز زایمان مادر خانواده در منزل، دو تکنسین فوریت‌های پزشکی آبادان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان با سرعت عمل، انجام اقدامات درمانی اولیه و گرفتن زایمان، مادر و نوزاد را در کمال سلامت به زایشگاه منتقل کردند.

سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی آبادان در ادامه ضمن اعلام تعداد ماموریت‌های اعزام شده تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان در هفته‌های اخیر گفت: این تعداد ماموریت بیش از یک هزار و نزدیک به یک هزار و 500 ماموریت است.

وی عنوان کرد: حدود 500 ماموریت از تعداد اعلام شده در آبادان صورت گرفته و بقیه به ترتیب دفعات اعزام، مربوط به شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان ضمن اعلام آمار بیمارانی که در محل درمان شده و یا به بیمارستان منتقل شدند، گفت: تعداد 42 بیمار تصادفی در محل درمان شده  و 263 تصادفی نیز برای پیگیری درمان به بیمارستان منتقل شدند ضمن اینکه 507 بیمار غیرتصادفی نیز با کمک تکنسین‌های فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به بیمارستان منتقل شده و 317 بیمار غیرتصادفی نیز نیازی به اعزام به بیمارستان نداشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در زمان بروز حوادث احتمالی می‌توانند با تماس با شماره اورژانس 115 تماس گرفته و کارمندان ما را برای رسیدگی و حضور در محل مطلع کنند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول