اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

اجرایی شدن پروژه ساحل‎سازی حاشیه رودخانه کرج در پارک چمران

شهردار کرج از اجرای پروژه ساحل‎سازی حاشیه رودخانه کرج در پارک چمران خبر داد.

اجرایی شدن پروژه ساحل‎سازی حاشیه رودخانه کرج در پارک چمران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده صبح امروز در جریان بازدید از پارک‌های جهان‎نما و پارک چمران اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است.

وی تأکید کرد: از آن جایی که بخشی از حاشیه رودخانه کرج در پارک چمران قرار دارد، لذا با تمهیدات اساسی در نظر داریم این مسیر را به عنوان مکانی برای تفریح شهروندان در نظر بگیریم.

شهردار کرج تصریح کرد: در این راستا در این بخش ساحل‎سازی انجام خواهد شد.

آقازاده در ادامه سخنان خود بهسازی دو پارک چمران و جهان‎نما را یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری دانست و افزود: برای بازسازی پارک جهان‎نما دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌ها و ظرفیت‌هایی که در این پارک موجود است، می‌توانیم با بهسازی آن شهروندان را بیشتر برای حضور در این پارک تشویق کنیم.

شهردار کرج گفت: برای اینکه بتوانیم در جذب بیشتر شهروندان موفق باشیم، ‌طرح‌ها و اقدامات مناسبی را تاکنون به منظور تغییر چهره این پارک انجام داده‌ایم.

وی ایجاد فضاهایی برای حضور بیشتر شهروندان و توسعه فضاهای سبز و همچنین کاشت گل و  درخت و ایجاد امکانات خدماتی را از جمله مهمترین این اقدامات دانست.

شهردار کرج همچنین از اجرای پروژه‌های بازسازی و بهسازی در پارک شهید چمران خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

این مسئول رفع فرسودگی بخش‌های مختلف پارک، افزایش امنیت در پارک شهید چمران، نوسازی پله‌های ورودی پارک، تجهیز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، تامین روشنایی و ... را از جمله مهمترین اقدامات موثر در بازسازی و بهسازی این پارک عنوان کرد.

برپایی دومین نمایشگاه گل و گیاه بین‎المللی در پارک چمران

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به برپایی دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده و همچنین استقبال بی‎نظیر شهروندان از برپایی اولین نمایشگاه گل و گیاه در نظر داریم دومین نمایشگاه بین‎المللی گل و گیاه را در پارک چمران راه‌اندازی کنیم.

آقازاده گفت: مقدمات این مهم انجام شده است که در این زمینه از تمامی تولیدکنندگان گل و گیاه از تمامی نقاط کشور دعوت می‌شود که در این نمایشگاه شرکت کنند.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول