اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوشک:

سرانه فضای سبز در شهر کوشک افزایش یافت

شهردار کوشک گفت: با تملک 14 هزار مترمربع در ورودی شهر کوشک، سرانه فضای سبز برای هر نفر 5 متر مربع محسوب شد.

سرانه فضای سبز در شهر کوشک افزایش یافت

مهدی ایمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره سرانه فضای سبز شهرستان کوشک اظهار کرد: طبق آخرین سرشماری با جمعیت 13 هزار و 455 نفری سرانه فضای سبز هر نفر در شهر کوشک چهار مترمربع است که با تملک 14هزار مترمربع در ورودی شهر کوشک که کاربری آن نیز فضای سبز است، سرانه هر نفر پنج مترمربع محسوب می‌شود و احداث این فضای سبز از برنامه‌های آتی شهرداری کوشک است.

وی درباره زباله‌های تولید شده در شهر کوشک که به طور متوسط روزانه 5 تن زباله در شهر کوشک تولید می‌شود، گفت: خوشبختانه شهرداری کوشک از سرمایه‌گذاران در شرکت پسماند نجف‌آباد است و زباله‌ها که از مبدا به صورت‌ تر و خشک تفکیک می‌شود در شرکت پسماند نجف‌آباد تخلیه می‌‌شود.

شهردار کوشک افزود: از پروژه‌های دیگر شهرداری که از دغدغه‌های مردم شهر بود تامین روشنایی خیابان جنتی با هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیون تومان بود که در حال حاضر نیز 70 درصد از آن تکمیل شده است.

وی پیرامون محصولات کشاورزی موجود در این شهر تاکید کرد: میوه‌های خوبی در شهر کوشک وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دو نوع آلبالو، سه مدل آلوچه، زردآلو، گردو، بادام و محصولات متنوع دیگر که اصلی‌ترین این محصولات گلابی، آلبالو گیلاس و یک نوع میوه دیگر به نام سیبری است، نام برد که البته به علت خشکسالی به تاریخ پیوسته است.

ایمانیان ادامه داد: همچنین در منطقه کوشک و خمینی‌شهر درختان گلابی وجود دارد که تمام این درختان به علت خشکسالی رو به نابودی است.

وی پیرامون حمل و نقل در این شهرستان گفت: در کمال تاسف شهرداری کوشک سازمان حمل‌ و نقل ندارد و بیشتر در بحث خصوصی موضوع حمل و نقل دنبال می‌شود.

شهردار کوشک ادامه داد: طی چند وقت اخیر اتوبوسرانی خمینی‌شهر که وابسته به شهرداری خمینی‌شهراست امتیازات را به صورت شهرستانی گرفته و برای داشتن خدمات در شهرستان مجبور به بستن قرارداد با شهرداری و پرداخت یارانه به آنها هستیم که بر طبق این قرارداد سال 81، دو دستگاه اتوبوس واحد در اختیار شهر کوشک قرار گرفته است که براساس تحقیقاتی که انجام داده‌ایم این مبلغ نیز پاسخگوی هزینه‌های آنها نیست.

وی در مورد دیگر مشکلات این شهر افزود: در این شهرستان تاکسی گردشی موجود نیست.

ایمانیان در مورد ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرستان گفت: یک ایستگاه همراه با سه دستگاه ماشین‌آلات مجهز در شهر کوشک وجود دارد که ساختمان آن نیز در شرف احداث است.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول