اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خبر داد

بیش از 5 هزار یتیم در ایرانشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر گفت: 5 هزار و 277 یتیم در ایرانشهر زیرپوشش این نهاد هستند که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر زیر 18 سال سن دارند.

بیش از 5 هزار یتیم در ایرانشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدعلی تراقویی اظهار داشت: با همکاری و تعامل هیئت امنای مسجد سیستانی‌های ایرانشهر و کمیته امداد 250 نفر از ایتام ایرانشهر اطعام شدند.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر افزود: خیران و نیکوکاران عضو جدانشدنی در پای سفرهای آسمانی هستند که با این عمل خود یعنی برپایی سفرهای آسمانی و اطعام نیازمندان و ایتام، اجر دنیا و آخرت را برای خود فراهم می‎کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح توزیع سبدهای غذایی با تاسی از مولای متقیان حضرت علی(ع) در کمک به فقرا در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر تصریح کرد: این سبد غذایی شامل روغن، مرغ منجمد، قند و حبوبات به ارزش هر سبد غذایی 600 هزار ریال است.

تراقویی افزود: علاوه بر توزیع سبدهای غذایی درب منازل مددجویان، بیش از چهار هزار مددجو نیز در طول ماه مبارک رمضان افطاری مهمان خیران ایرانشهری هستند.پنج هزار و 277 نفر یتیم در ایرانشهر زیرپوشش این نهاد هستند که از این تعداد سه هزار و 500 نفر زیر 18 سال سن دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر خاطرنشان کرد: دو هزار و 200 نفر نیکوکار این تعداد یتیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی از مردم خیر و نیکوکار ایرانشهری دعوت کرد در طرح توزیع سبد غذایی درب منازل فقرا شرکت کنند تا در ماه رمضان لبخند خرسندی بر لبان یتیمان جاری شود.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول