اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان خبر داد

تصویب لایحه ساماندهی نرخ تاکسی در گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: لایحه ساماندهی نرخ تاکسی در گرگان تصویب شد.

تصویب لایحه ساماندهی نرخ تاکسی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ذبیح‎الله میقانی عصر امروز در پانصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: رسانه‎ها به عنوان ابزار مهم فرهنگی محسوب می‎شوند که اقدامات پیرامون در جامعه را به مردم منعکس می‎کنند که تقویت رسانه‎ها می‎تواند در بهبود سطح فرهنگی جامعه موثر باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت به شمار می‎آید، تصریح کرد: خبرنگاران انسان‎های قانعی هستند که با کمترین هزینه زندگی خود را می‎گذرانند.

انعکاس واقعیت‎ها رسالت خبرنگاران است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه خبرنگاران رسالت مهمی بر عهده دارند، متذکر شد: رسالت کاری یک رسانه این است که در همه شرایط نسبت به واقعیت‎ها بپردازد و علیرغم میل باطنی که شاید در برخی موارد مسائل، دور از خواسته‎هایش باشد اما باید نسبت به انتشار واقعیت عمل کند.

میقانی افزود: حرفه خبرنگاری به دلیل اینکه استرس بالایی دارد جزو یکی از مشاغل سخت در جهان محسوب می‎شود.

وی از رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان خواست تا برنامه‎ریزی مناسب برای گرامیداشت روز خبرنگار را در دستورکار قرار دهد.

دومین حماسه سیاسی با حضور مردم رقم خورد/ تصویب لوایح ساماندهی نرخ تاکسی

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب این سال را به عنوان حماسه سیاسی نامگذاری کردند، شاهد دومین حماسه سیاسی در کشور بودیم که باید این حماسه‎آفرینی را قدر بدانیم.

علی کلاتی؛ عدم استفاده از پارکینگ در میدان شهرداری گرگان را یکی از عوامل ایجاد ترافیک خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد پارکینگ هزینه‎های زیادی مصروف شد لذا باید در راستای استفاده بهینه از آن دقت شود تا شاهد کاهش معضلاتی چون ترافیک در مرکز استان باشیم.

در این جلسه لوایح ساماندهی نرخ تاکسی و سرویس مدارس به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قرار گرفت.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول