اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری مسابقات 4 جانبه کشتی در رامسر

مسابقات کشتی جام رمضان در 9 وزن نونهالان و نوجوانان در رامسر برگزار شد.

برگزاری مسابقات 4 جانبه کشتی در رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مسابقات کشتی چهار جانبه بین تیم‌های نونهالان و نوجوانان شهرهای لنگرود،کلاچای،رامسر و عباس‌آباد در سالن ورزشی تختی رامسر برگزار شد.

این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت جدید کشتی شهرستان رامسر با عنوان «جام رمضان» برگزار شده است.

این مسابقات در 9 وزن و دو دوره برگزار شد که نهایتا تیم کشتی تختی رامسر مقام اول و تیم لنگرود مقام دوم و تیم عباس آباد مقام سوم را از آن خود کردند.

عبدالرحمن حلاجیان سرپرست هیئت کشتی شهرستان رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: ورزش کشتی از دیرباز هواداران و دوستداران زیادی را برای خود جذب کرده است و امیدواریم بتوانیم بر کیفیت این ورزش در شهرستان رامسر بیافزاییم که این بدون کمک و یاری و همراهی مسئولان میسر نیست.

به گزارش فارس، در برگزاری این مسابقات امام جمعه و فرماندار رامسر، نماینده شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد و جمعی از روسای ادارات و نهادها،تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، پیشکسوتان و علاقه‌مندان به ورزش کشتی شهرهای شرق گیلان و غرب مازندران حضور داشتند.

در پایان این مسابقات از سوی امام جمعه و فرماندار شهرستان رامسر به نفرات برتر (مقام اول تا سوم ) و تیم‌های برتر (اول تا سوم ) لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/86024/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول