اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مردم استان مرکزی در روز قدس وحدت و اتحاد اسلامی را به نمایش گذاشتند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حماسه‌آفرینی مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

مردم استان مرکزی در روز قدس وحدت و اتحاد اسلامی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس  از اراک عباس هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر حمایت‌های همه جانبه خود را از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

وی تصریح کرد: مردم استان مرکزی همگام با سایر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بر رژیم غاصب صهیونیستی  دشمن مسلمانان فریاد بر آوردند، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت‌المقدس به عنوان نخستین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده اسلام که جغرافیایی به وسعت قلوب تمامی شیعیان دارد، سر دادند و تعلق قدس به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی  ادامه داد: مردم مومن و انقلابی بار دیگر با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای  همدردی خود را با مردم مسلمان، مظلوم و بی‌دفاع فلسطین مقاوم فریاد زدند و پس از گذشت سه دهه از ابتکار معجزه آسای حضرت امام خمینی(ره) بر آرمان قدس شریف مهر تایید دیگری زدند.

هاشمی گفت: در این روز حماسی مسلمانان و آزادگان در جای جای ایران اسلامی بار دیگر همسو با مسلمانان و آزادگان جهان به استقبال روز جهانی قدس شتافتند و موج خشم و نفرت و انزجار ملت‌های آزاده و بیدار جهان اسلام از فزون‌طلبی و سلطه‌گری استکبار جهانی به ویژه در راس آن آمریکای ام‌الفساد و اسرائیل غاصب را به نمایش درآوردند.

وی تاکید کرد: جا دارد از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به ویژه علما و روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان، کارگران، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر و تشکر کرده و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج نهیم.

انتهای پیام/87003/ق30/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول