اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دماوند:

14 پایگاه کمک‏های مردم دماوند را در روز قدس جمع‏آوری کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند گفت: صندوق‏های جمع‏آوری صدقات و کمک‏های مردمی در روز جهانی قدس در توابع شهرستان دماوند در 14 پایگاه مستقر شد.

14 پایگاه کمک‏های مردم دماوند را در روز قدس جمع‏آوری کردند

وحید زمان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: در قسمت جذب حامیان اکرام محسنین نیز شناسنامه‏های ایتام نیازمند به حمایت در دو پایگاه در مسیر راهپیمایی در خود دماوند مستقر شد.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور منسجم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند در راهپیمایی روز قدس از خانواده‏های زیرپوشش خواستیم در صورتی که توان دارند، در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند ادامه داد: بیشتر خانواده‏ها به صورت خودجوش در این طرح شرکت کردند و ما برای وحدت رویه از آنها و نیز از پرسنل کمیته امداد دعوت کردیم تا به جمع ما بپیوندند.

زمان این حرکت منسجم تحت لوای کمیته امداد شهرستان دماوند را حرکتی نو دانست و گفت: وقتی انسجام وجود داشته باشد و همه افراد تحت نام یک سازمان یا ارگان شرکت کنند، نظم و ترتیب بیشتری در راهپیمایی مشاهده می‏شود.

بانوان بام ایران؛ پیشگام در خلق حماسه سیاسی دوم سال

بانوان بام ایران با حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه و حماسه‏آفرین روز قدس باز هم در خلق حماسه سیاسی در ایران اسلامی پیشگام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرهای دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی برگزار شد و بانوان بام ایران با شعار دادن علیه رژیم صهیونیستی و غاصبان قدس شریف،جلوه زیبا از حضور را خلق کردند.

راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهر دماوند از میدان امام خمینی (ره) تا مصلای نماز جمعه در حسینیه محله قاضی، در شهر رودهن از مسجد علی‎بن‎ابیطالب (ع) تا میدان سپاه، در شهر آبسرد از مقابل بسیج تا مصلای نماز جمعه در مسجد ولی عصر(عج)، در شهر کیلان از میدان امیرکبیر تا مسجد محله فاجان و در شهر آبعلی از مقابل مسجد علی‎بن‎ابیطالب(ع) تا شهرداری آبعلی برگزار شد.

 

==============

عکس از: مریم سلیمانی

==============

انتهای پیام/2568/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول