اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی جم عنوان کرد

کاهش معضلات اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم گفت: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

کاهش معضلات اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم گفت: توجه به مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی در جامعه امروز یک ضرورت است و در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید با تمام توان نسبت به تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم.

وی افزود: باید کیفیت فعالیت‌های قرآنی را افزایش دهیم و باید کاری کنیم که جوانان جذب برنامه‌های فرهنگی شوند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: علی‌رغم گذشت سی و چهار سال از عمر انقلاب متاسفانه هنوز بحث آموزش قرآن متولی خاصی ندارد و انتظارات جامعه و مقام معظم رهبری برآورده نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم با انتقاد از میزان و سطح فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان ادامه داد: قرآن در جامعه ما مظلوم واقع شده است و ما در شهرستان حتی یک حافظ قرآن نداریم.

گنجی عنوان کرد: در نظام اسلامی اصل قرآن است و باید همه‌چیز حول محور قرآن باشد و نباید این مهم مورد غفلت واقع شود.

وی یادآور شد: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش می‌کنند و باید برای حفظ هویت ایرانی و اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه جم تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید حمایت از فعالیت‌های قرآنی را در برنامه کاری خود قرار دهند تا روز به روز شاهد بهبود وضعیت اخلاقی در جامعه باشیم.

گنجی گفت: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد و شاهد جامعه‌ای سالم و پویا خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول