اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌‏دهد

قرآن‏‌آموزی 1156 کودک در مهد قرآن مهدیشهر

معاون مهد قرآن نورالمعصومه دارالقرآن مهدیشهر از قرآن‏‌آموزی یک هزار و 156 کودک در این مهد قرآنی خبر داد.

قرآن‏‌آموزی 1156 کودک در مهد قرآن مهدیشهر

فائزه بهمن امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: این مهد آموزشی بوده و در طی یک دوره 9 ماهه سوره‌‏های قرآن، نقاشی، نمایش، بازی و کاردستی و ... را با محوریت قرآنی به کودکان چهار تا شش سال آموزش می‏‌دهد.

وی افزود: این مهد در تمام ایام سال، سه روز در هفته فعالیت دارد و علاوه بر فعالیت در دوره 9 ماهه، فعالیت یک دوره سه ماهه نیز در دستور کار این مهد قرار دارد.

معاون مهد قرآن نورالمعصومه دارالقرآن مهدیشهر افزود: جز کودکان چهار تا شش ساله، کودکان بالای شش سال نیز در یک شیفت جداگانه آموزش‏های لازم را کسب می‏‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: در هر مناسبت دینی و ملی، یک برگ تکلیفی به قرآن‏‌آموزان داده می‏‌شود که آنها را با موضوع روز و آن مناسبت آشنا می‏ کند.

بهمن ادامه داد: در ایام ماه رمضان نیز کودکان را با چرایی روزه و رمضان در حد مقتضیات سنی آنان آشنا می‏‏‌کنیم.

معاون مهد قرآن نورالمعصومه دارالقرآن مهدیشهر بیان کرد: طی فعالیت 11 ساله این مهد، یک هزار و 156 کودک مبانی قرآنی را آموزش دیده‌‏اند.

وی تصریح کرد: این مهد قرآن زیر نظر دارالقرآن مهدیشهر فعالیت داشته و در مراحل کسب مجوز از بهزیستی است و در صورت کسب مجوز، آموزش همراه با نگهداری کودکان بالای چهار سال را در برنامه داریم.

معاون مهد قرآن نورالمعصومه دارالقرآن مهدیشهر با بیان اینکه استقبال خوبی از این مهد نسبت به مهدهای دیگر در مهدیشهر شده است، گفت: سه مربی، سه کمک مربی و هفت نفر هم عوامل دفتری در این مهد مشغول به کار هستند.

بهمن مشکل نبود بودجه را از اساسی‏‌ترین مشکل این مهد عنوان کرد و افزود: در این مهد با توجه به مربیان خوب و دلسوزی که داریم، توانایی انجام کار وجود دارد؛ اما بودجه نداریم و اگر از نظر تأمین هزینه حمایت شویم، قطعاً آموزش‏های بهتری ارائه می‏‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است نهادهای مربوطه مثل بهزیستی که برای کسب مجوز شرایط سختی را قرار می‏‌دهند، حداقل از نظر تأمین بودجه نیز ما را کمک کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول