اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

دور ساختن جوان ایرانی از قرآن توطئه دشمن است/ انس با قرآن اولویت سپاه است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دور ساختن جوانان ایرانی از قرآن کریم توطئه دشمنان اسلام و انقلاب بوده؛ اما انس با قرآن اولویت سپاه است.

دور ساختن جوان ایرانی از قرآن توطئه دشمن است/ انس با قرآن اولویت سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباسعلی کاظمی صبح امروز در مراسمی با حضور امام جمعه، پاسداران، فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج و شماری از مسئولان شهرستان میامی که در حسینیه این شهرستان به منظور تجلیل از فرماندهان پایگاه‏های بسیج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه، تکریم و تجلیل از فرماندهان پایگاه و تقویت و نشاط روحیه خانواده‌‏های این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: ماه رمضان تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده است و باید این ماه را غنیمت بدانیم و به نحو شایسته از آن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: در این ماه باید انس بیشتری با قرآن داشته باشیم؛ اگر چه دشمنان تلاش می‌‏کنند ما را از قرآن دور کنند؛ اما با قرآن نیرومندتر خواهیم بود و هر چه به آن نزدیک‏تر باشیم، دشمنان اسلام به ما نزدیک‏تر می‌‏شوند.

همچنین استاد حوزه علمیه میامی در این مراسم خطاب به حاضران، گفت: در ماه رمضان که ماه میهمانی خداوند است، تسبیح خداوند را فراوان بگویید؛ چون این ماه، ماه ذکر و عبادت است.

حجت‏‌الاسلام حسین رحیمی یادآور شد: افتخار می‏‌کنم که در جمع بسیجیان هستم؛ همان‏طور که حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ص) یک بسیجی بودند و اگر سپاه و بسیج نبود، ما این افتخار را نداشتیم که خدمت‏گزار شما باشیم.

وی با بیان عباراتی از نهج‏‌البلاغه درباره تبعیض قائل نشدن بین فرزندان تصریح کرد: از آن جایی که ائمه معصومین بین فرزندانشان فرقی نمی‌‏گذاشتند، ما هم باید آن را یاد بگیریم و قلب جوانان همانند زمینی است که در آن چیزی کاشته نشده است و اگر قلبی قضاوت گرفت، چیزی درون آن نمی‏توان کاشت.

استاد حوزه علمیه میامی خطاب به حاضران در مراسم خاطرنشان کرد: جوانان علمی را در زندگی بیاموزید که در زندگی‏تان کاربرد داشته باشد و به دنبال علمی بروید که به شما درس اخلاق و زندگی بدهد.‏

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول