اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

تروریست و استاندارد دوگانه

آمریکا و رژیم صهیونیستی واژه تروریست را در استخدام اهداف پلید ضدبشری خود درآورده است.

تروریست و استاندارد دوگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متأسفانه در دنیای امروز اکثر انسان‌های بی‌گناه که در منازعات قرن جدید به بهانه مبارزه با تروریسم کشته می‌شوند مسلمانان هستند؛ مسلمانان هم قربانیان واژه تروریست هستند و هم خود متهم و در معرض تروریسم بین‌الملل یعنی رژیم صهیونیستی و عوامل آن قرار گرفتند.

اولی مسلمانان را ترور شخصیتی و فرهنگی می‌کند و دومی مسلمانان را ترور فیزیکی و دست به قتل عام آنها در کوچه و خیابان و خانه و کاشانه خود می‌زند.

اگر واقعیت آشکار می‌شد و دخالت رژیم صهیونیستی و لابی قدرتمند آن در آمریکا و سایر کشورهای وابسته و جریان‌سازی و تعریف سناریوهای مختلف در کشورهای هدف که عمدتاً اسلامی هستند باز تعریف شده و پشتیبانی غول‌های رسانه‌ای از صهیونیست‌ها در جنگ نرم علیه مسلمانان مظلوم عالم پرده‌برداری می‌شد آن وقت استاندارد دوگانه واژه تروریسم خود را بهتر نشان می‌داد.

اگر بخواهیم واژه تروریسم را بررسی کنیم ابتدا باید تعریف درست و کاملی از آن ارائه کرد و بعد بر اساس آن به قضاوت نشست. استخدام واژه‌ها برای رسیدن به اهداف شوم نظام سلطه یکی از نکاتی است که کمتر به آن توجه شده است.

اخیراً یک پژوهشگر آلمانی در پاسخ به سؤالی درباره اسلام و تروریست به نکات جالبی اشاره کرده است و خوب است رژیم صهیونیستی و همچنین استکبار جهانی کمی به آن اندیشه کنند و پاسخگوی افکار عمومی غرب باشند، گرچه تابلو اسف‌بار قربانیان خشونت و ترور و خونریزی‌های پیاپی در عراق، افغانستان، لبنان، سوریه، مصر، لیبی و ... برای مسلمانان به صورت یک تراژدی غمبار و تکراری درآمده که همه اهداف آن برای مردم جهان گویا است.

او می‌پرسد: چه کسی جنگ جهانی اول را شروع کرد؟ مسلمان‌ها؟ جنگ جهانی دوم چطور؟ مسلمان‌ها؟

چه کسی 20 میلیون بومی بی‌گناه را در استرالیا کشت؟ مسلمان‌ها؟

در هیروشیما و ناکازاکی چه کشوری بمب انداخت؟ مسلمان‌ها؟

سلاح‌های کشتار جمعی و بمب‌های اتمی در اختیار چه کشورهایی است؟ مسلمان‌ها؟

چه کسی بیشتر از 50 میلیون سرخ پوست را در آمریکای جنوبی کشت؟ مسلمان‌ها؟

چه کسی 180 میلیون سیاه پوست آفریقایی تبار را به عنوان برده به اسارت گرفت و 88 درصد آنها در اسارت مردند و در اقیانوس آتلانتیک انداخته شدند؟ مسلمان‌ها؟

نه!!

آنها مسلمان نبودند!!!

در ادبیات نظام سلطه اگر یک غیر مسلمان خلافی انجام دهد فقط یک جرم مرتکب شده است اما اگر یک مسلمان همان عمل را انجام دهد او یک تروریست است.

متأسفانه دنیای استکبار و نظام سلطه و رژیم صهیونیستی واژه‌ها و مفاهیم زیبا را با کاربردی نادرست به خورد افکارِ عمومی می‌دهند. مفاهیم تروریسم، حقوق بشر، آزادی، دموکراسی متناسب با اهداف آنها تعریف و تفسیر می‌شود گویی آگاهی و شعور مردم را به بازی می‌گیرند و درست یک گروه تروریست را در یک زمان که برخلاف منافع آنهاست تروریست و در چند وقت دیگر همین گروه با همان عملکرد، مبارزه کننده با تروریسم معرفی می‌شود.

رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و نظام سلطه که خود دستشان تا مرفق بر خون مسلمانان آغشته است در جایگاهی نیستند که برخی گروه‌های جهادی چون حزب الله لبنان که خود قربانی تروریسم است را به عنوان حامی تروریسم معرفی کنند.

متأسفانه این نوشته در جایگاهی نیست که پرده از چهره پلید آنها بردارد اما به نظر می‌رسد روز قدس فرصت مناسب و خوبی است تا اهل قلم بتوانند با افشاگری اعمال پشت‌پرده آنها در کشورهای اسلامی به جهانیان نشان دهند چگونه است امروزه همه کشتارها و ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها در کشورهای اسلامی است، این همه یا برای غارت ثروت‌های زیرزمینی آنهاست و یا برای خواباندن امواج بیداری اسلامی و یا تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی تا جبهه مقابل آنها یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه بتواند نفسی راحت بکشد اما به فضل الهی در روز جمعه امواج توفنده مردم انقلابی ایران اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با همیاری سایر مسلمانان آزاده جهان به آنها نشان خواهند داد که سنت‌های الهی لایتغیرند و خون بر شمشیر پیروز است.

================

یادداشت از: سهراب محمودی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم

=======================

انتهای پیام/2258/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول