اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان:

دارنده دیپلم افتخار مسابقات جهانی مهارت در کرمان تجلیل شد

برنده دیپلم افتخار مسابقات جهانی مهارت توسط معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان تجلیل شد.

دارنده دیپلم افتخار مسابقات جهانی مهارت در کرمان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اهدای لوح تقدیر به امین ایرانمنش برنده دیپلم افتخار در رشته فناوری خودرو در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت به میزبانی آلمان قدردانی کرد.

وی تلاش و کوشش تمام کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان ‌که منجر به افتخار‌آفرینی جوانان این خطه شده است را ستودنی دانست و خواستار ادامه فعالیت‌ها با جدیت بیشتر و کسب رتبه‌های بالاتر در مجامع جهانی و مسابقات بین‌المللی شد.

مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز با ارائه گزارش چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت، عملکرد هیئت اعزامی ایران را خوب توصیف کرد و رتبه اخذ شده توسط ایران را در بین 65 رقیب شرکت کننده چهارم اعلام کرد.

وی خواستار جدی‌تر گرفتن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای متقاضیان ورود به عرصه‌های مختلف شد و از همه ارگان‌های ذیربط خواست در این رابطه با اداره کل فنی و حرفه‌ای‌ تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

تجلیل از نخبگان مهارت در کرمان

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برنامه تلویزیونی ضیافت سیمای مرکز کرمان در هفته ملی مهارت با حضور نخبگان و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار و از افتخارآفرینان مهارت تجلیل شد.

وی با اشاره به کسب مدال افتخار امین ایرانمنش در مسابقات جهانی 2013 آلمان در رشته فناوری اتومبیل که برای نخستین ‌بار روی داد، بیان داشت: باید این استعدادها حمایت شده و زمینه کارآفرینی در جامعه با اهمیت دادن به نقش مهارت‌آموزی فراهم شود.

ابراهیمی‌نژاد عنوان کرد: امین ایرانمنش عضو تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی و دارنده مدال افتخار المپیاد جهانی مهارت با بیان نحوه برگزاری این مسابقات و عدم وجود خودروی روز دنیا در کشور برای آموزش خواستار ترویج اهمیت آموزش‌های مهارتی در بین مردم و مسئولان و نیز حمایت بیشتر از نخبگان مهارت شد.

وی افزود: در این مراسم از امین ایرانمنش نخبه جهانی، محمدعلی زاده‌عبدالله دارنده طلای کشوری رشته صافکاری، پژمان پیلتن مربی نمونه و کارشناس داور المپیاد 2011 لندن و اسماعیل عرب مربی نمونه رشته صافکاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول