اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان خبر داد

شرکت 110 دانش‌آموز در کلاس‌های طرح نشاط معنوی در سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: تعداد 110 دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در طرح نشاط معنوی شهرستان سرایان شرکت کردند.

شرکت 110 دانش‌آموز در کلاس‌های طرح نشاط معنوی در سرایان

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان سرایان به پر کردن اوقات فراغت برای دانش‌آموزان توجه زیادی داشته است.

وی با بیان این‌که برگزاری طرح نشاط معنوی از جمله کلاس‌های اوقات فراغت اداره اوقاف این شهرستان است، ادامه داد: این طرح برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 2 بخش خواهران و برادران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان تصریح کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی در دو بخش جداگانه برای پسران و دختران برگزار می‌شود.

طلایی از شرکت 110 دانش‌آموز در کلاس‌های نشاط معنوی در سرایان خبر داد و افزود: در بخش برادران 85 نفر و در بخش خواهران 25 نفر شرکت کردند.

وی با بیان این‌که در بخش برادران در مقطع ابتدایی 40 نفر در مقطع راهنمایی 25 نفر و در مقطع متوسطه 20 نفر در طرح نشاط معنوی شرکت کردند، متذکر شد: در بخش خواهران در مقطع ابتدایی 15 نفر و در مقطع راهنمایی 10 نفر شرکت کردند.

برگزاری کلاس‌های طرح ضیافت در 5 امامزاده شهرستان سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان ادامه داد: این طرح در چهار بقعه متبرکه شامل سلطان مصیب مصعبی، سلطان ابوالقاسم قاسم‌آباد، سید محمد دوست‌آباد و سلطان کریم‌شاه کریمو برگزار می‌شود.

طلایی با بیان این‌که طرح ضیافت الهی از دیگر کلاس‌هایی است که توسط اداره اوقاف سرایان برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، یادآور شد: کلاس‌های این طرح شامل روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در طرح ضیافت در حدود 30 نفر شرکت کردند، گفت: این طرح در پنج امامزاده شهرستان سرایان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان اظهار داشت: برای برگزاری کلاس‌های اوقاف در طرح ضیافت پنج مربی روحانی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/69021/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول