اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در المپیک آسیایی چین صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی تدارکاتی تکواندوکار قزوینی در تایلند

تکواندوکار قزوینی با هدف کسب افتخار در المپیک آسیایی چین برای استان و کشور در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی کشور تایلند به سر می‌برد.

برگزاری اردوی تدارکاتی تکواندوکار قزوینی در تایلند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد اصلانی تکواندوکار شایسته نوجوان استان که هفته گذشته به عنوان نماینده تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان عازم اردوی تدارکاتی کشور تایلند شد، در حال حاضر در این کشور جنوب شرقی آسیا تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان پیگیری می‌کند.

اصلانی که با تشخیص کادر فنی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان به اردوی تدارکاتی کشور تایلند اعزام شده است، تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کند تا با آمادگی کامل خود را برای حضور در رقابت‌های بازی‌های المپیک آسیایی نوجوانان در کشور چین آماده کند.

این تکواندوکار شایسته قزوینی که به مدت 14 روز در اردوی آماده‌سازی کشور تایلند تمرینات خود را پیگیری می‌کند، ماه گذشته موفق شد با درخشش در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب عنوان نایب ‌قهرمانی مدال ارزشمند نقره را از آن خود کند.

بدون شک محمد اصلانی با سن و سال کمی که دارد، می‌تواند در سال‌های آتی با استفاده از پشتکار مثال‌زدنی، نیروی جوانی و انگیزه و اعتماد به نفس بالا رفته رفته تمرکز خود را بالاتر ببرد تا در میدان رقابت‌های جهانی نیز بتواند برای خود، جامعه ورزشی تکواندوی استان و تیم ملی کشورمان افتخارآفرینی کند.

هیئت تکواندوی استان با برنامه‌ریزی‌های منظمی که در سایه تدارک و برگزاری لیگ‌های باشگاهی در سطح استان و اعزام تیم‌های تکواندوی استان به مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های کشور در سال‌های اخیر در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام داده است، باید استعدادهای درخشان بیشتری را به جامعه ورزش تکواندوی کشورمان تحویل دهد.

این انتظار از آن روست که با توجه به ظرفیت‌های بالای این رشته ورزشی می‌توان اذعان کرد که تکواندوکاران قزوینی می‌توانند در صورت تمرینات بیشتر قابلیت‌های خود را به بهترین شکل ممکن در سطح کشور نمایان سازند.

به طور حتم هیئت تکواندوی استان باید در سال جاری با استفاده از نفوذ بالای خود در فدراسیون میزبانی رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور را از آن خود کند تا ورزشکاران قزوینی از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و در حضور برترین تکواندوکاران کشور توانایی‌های خود را به رخ دیگر حریفان بکشند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول