اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جهان

بانوی تکواندوکار قزوین حریفان خود را شناخت

با قرعه‌کشی صورت گرفته در رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جهان، بانوی تکواندوکار قزوین حریفان خود را در مسابقات جهانی شناخت.

بانوی تکواندوکار قزوین حریفان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شکرانه ایزدی امروز پس از انجام قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی زنان جهان که در سالن اکس پوزیتو سنتر شهر پوئبلا مکزیک برگزار شد، رقیبان خود را در این مسابقات شناخت.

ایزدی تکواندوکار وزن ششم تیم ملی تکواندوی کشورمان در دور نخست این رقابت‌ها باید به مصاف تکواندوکار قزاقستان برود و با این رقیب روی شیاپ چانگ مبارزه کند.

ایزدی در صورتی که بتواند رقیب قزاقستانی خود را از پیش رو بردارد، در دور بعد باید به مصاف برنده اسپانیا و مکزیک برود که رقیب مکزیکی وی در رنکینگ جهانی عنوان هشتمی را در اختیار دارد.

اما در وزن ششم این مسابقات که شکرانه ایزدی قرار است به مصاف رقیبان خود برود، 32 تکواندوکار برتر جهان حضور دارند که به طور حتم از آماده‌ترین تکواندوکاران زن جهان در حال حاضر به شمار می‌روند.

اما ایزدی که نخستین حضور خود را در مسابقات جهانی تجربه می‌کند، به طور حتم اگر اعتماد به نفس لازم خود را حفظ کند و بتواند از نیرو و انگیزه جوانی خود به بهترین شکل ممکن روی شیاپ چانگ برای مبارزه با رقیبان استفاده کند، می‌تواند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

این بانوی تکواندوکار استان که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی درون‌اردویی با قاطعیت همه حریفان خود را از پیش رو برداشت، به نوعی اعتماد کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کرد تا در حال حاضر در وزن ششم یکی از امیدهای تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی باشد.

ایزدی در تورنمنت معتبر و مطرح تکواندوی اسپانیا که با حضور برترین تکواندوکاران زنان جهان در ماه گذشته رخ داد، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و در حالی که هیچ یک از ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند عملکرد مطلوبی از خود بر جای بگذارند، این بانوی شایسته با قاطعیت ضمن کسب عنوان نایب‌قهرمانی مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

این ورزشکار ارزنده در مسابقات بین‌المللی کشور تونس هم توانست همه رقیبان خود را با قاطعیت شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را هم از آن خود کند تا نشان دهد مدال نقره وی در مسابقات بین‌المللی اسپانیا به صورت اتفاقی رخ نداده است.

رقابت‌های قهرمانی تکواندوی زنان جهان از فردا تا 30 تیرماه در مکزیک برگزار می‌شود و به طور حتم اگر ایزدی بتواند نمایش همیشگی خود را مقابل رقیبان به اجرا در آورد، به نوعی نخستین مدال تکواندوی بانوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول