اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم:

نداشتن زمان مناسب برای تمرین عامل ناکامی قم در لیگ تکواندو شد

مربی تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم نداشتن زمان مناسب برای تمرین را عامل شکست در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور دانست.

نداشتن زمان مناسب برای تمرین عامل ناکامی قم در لیگ تکواندو شد

بلال سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به دلیل شکست سنگین تیم هیئت تکواندو قم در مسابقات هفته نخست لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور تصریح کرد: از بابت این باخت هنوز خودم و بازیکنان تیم نیز شوکه هستیم اما اتفاقی است که رخ داده و باید از آن درس بگیریم و در دیدارهای آتی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ما برای حضور در فصل جدید پیکارهای لیگ تکواندو آینده‌سازان کشور زمان مناسبی برای تمرین نداشتیم. دو هفته به آغاز مسابقات کار آماده سازی تیم را شروع کردیم و این اصلا برای رساندن تیم به شرایط مطلوب کافی نیست.

مربی تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم افزود: این در حالی است که ما نتوانستیم از سهمیه مجاز استفاده از بازیکنان نوجوان در ترکیب تیم نونهالان بهره ببریم.

وی یادآور شد: برای به دست آمدن پیروزی و همچنین برای رقم خوردن شکست عوامل زیادی دست به دست هم می‌دهند. به نظر من ما در مقایسه با سایر تیم‌ها که از دو ماه قبل از مسابقات استارت تمرینات خود را زده بودند و من با مربیان آنها در این زمینه صحبت کردم، زمان مناسبی برای کار آماده سازی تیم نداشتیم.

سلیمانی تاکید کرد: با این حال شکست در هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور پایان کار ما نیست، تیم هیئت قم بازیکنان بسیار خوبی دارد و با توجه به زمان مناسبی که برای شرکت در پیکارهای هفته دوم داریم، با جدیت تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا به شرایط و کیفیت بهتری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای هفته دوم از نهمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و سعی ما این است که در معرفی برترین‌های دیدارهای هفته دوم حتما از بین تکواندوکاران قم نماینده‌ای در بین افراد برتر باشد.

مربی تیم نونهالان هیئت تکواندو استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با عنوان جام شکوفه‌ها با شرکت تیم‌های مدعی در سه گروه به انجام می‌رسد.

وی اظهار داشت: تکواندوکاران آینده دار تیم هیئت قم در هفته نخست این دوره از رقابت‌ها به مصاف تیم بیمارستان جم رفتند و با نتیجه هشت بر دو مغلوب شدند اما مطمئنم که این نتیجه را در هفته‌های آتی جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول