اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 74 کیلوگرم

تکواندوکار قمی به پاس قوامین ناجا ملحق شد

تکواندوکار مطرح قمی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور به عضویت تیم تکواندوی پاس قوامین تهران درآمد.

تکواندوکار قمی به پاس قوامین ناجا ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همه ساله رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور در سطوح مختلف و در رده‌های سنی گوناگون برگزار می‌شود اما معتبرترین لیگ همان رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور است که میعادگاه حضور چهره‌های سرشناس تکواندوی کشورمان به شمار می‌رود.

تکواندو رشته‌ای است که در رقابت‌های مختلف برون مرزی همواره برای ورزش کشورمان افتخارآفرین بوده و در مهمترین رویداد سال 2012 ورزش جهان یعنی بازی‌های المپیک در کشور انگلیس نیز این رشته ورزشی در کنار کشتی، موفقیت‌های ارزنده‌ای برای کاروان ورزشی کشورمان رقم زد.

در رقابت‌های اخیر تکواندوی قهرمانی جهان که در کشور مکزیک برگزار شد و در آن تمام چهره‌های سرشناس تکواندوی جهان حضور داشتند، تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان توانست بار دیگر با شایستگی بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاده و اقتدار تکواندوی ایران را به نمایش بگذارد.

این در حالی است که در دوره قبلی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان تیم ملی کشورمان توانسته بود با کنار گذاشتن رقبای سرسختی همچون کره جنوبی که کشور مهد تکواندوی دنیا شناخته می‌شود، به مقام نخست رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان دست یابد.

با پشت سر گذاشتن رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، تکواندوکاران کشورمان به واسطه همزمانی با ماه مبارک رمضان در استراحت به سر می‌برند تا خود را آرام آرام آماده رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور کنند.

در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همه ساله رقابت‌های لیگ تکواندو در کشور برگزار می‌شود اما جذاب‌ترین مسابقات همواره در پیکارهای لیگ برتر تکواندو وجود داشته ضمن این‌که لیگی با عنوان نقش جهان نیز که در آن تیم‌های دسته اولی حضور دارند همه ساله برگزار می‌شود.

رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو از نیمه دوم سال‌جاری آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری برای قهرمانی در این فصل در 10 وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اما یکی از تیم‌های حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور تیم تکواندوی پاس قوامین تهران است که در سال گذشته این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده و امسال نیز یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

این تیم برای دفاع از موفقیت‌های قبل خود امسال سعی در جذب چهره‌های مطرح تکواندوی کشور داشته و به همین خاطر سید محمد رفیعی تکواندوکار شایسته استان قم که سابقه کسب مدال از رقابت‌های متعدد بین‌المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه افتخارات خود دارد، به عنوان مبارز وزن پنجم یا 74 کیلوگرم به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/78002/م3/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول