اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان

فرصت طلایی بانوی تکواندوکار قزوینی در راند طلایی از دست رفت

در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، فرصت طلایی بانوی تکواندوکار استان قزوین در راند طلایی مقابل رقیب اسپانیایی از دست رفت.

فرصت طلایی بانوی تکواندوکار قزوینی در راند طلایی از دست رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شکرانه ایزدی بانوی تکواندوکار شایسته استان قزوین که تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان را در وزن ششم رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر پائوبلای کشور مکزیک همراهی می‌کرد، با یک پیروزی و یک شکست در عین شایستگی فرصت حضور در جمع 16 تکواندوکار برتر جهان را از دست داد.

ایزدی که با شایستگی در جریان رقابت‌های قهرمانی تکواندوی بانوان کشور و مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی موفق شده بود نخستین حضور خود را در مسابقات جهانی تجربه کند، از ماه‌ها قبل در جریان اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان حضوری مستمر داشت و حتی توانست در تورنمنت‌های معتبر دنیا در کشورهای اسپانیا و تونس عنوان‌های نایب قهرمانی و قهرمانی را از آن خود کند تا بیش از گذشته اعتماد کادر فنی را به توانایی‌های خود جلب کند.

این بانوی تکواندوکار شایسته استان قزوین در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های جهانی مکزیک به دیدار نماینده قزاقستان رفت و موفق شد در پایان با نتیجه محکم و قاطع 16 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند تا نخستین پیروزی خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان به ارمغان آورد.

ایزدی که به نوعی یکی از امیدهای اصلی تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت‌های جهانی محسوب می‌شد و حتی این عملکرد را در جریان اردوهای آماده سازی و تورنمنت‌های معتبر دنیا از خود به نمایش گذاشته بود در دومین دیدار خود باید به مصاف تکواندوکار مطرح کشور اسپانیا می‌رفت که به طور حتم از تجربه بالاتری نسبت به ایزدی برخوردار بود.

شکرانه ایزدی در حالی در دومین دیدار خود بر روی شیاپ چانگ به مصاف نماینده کشور اسپانیا رفت که در پایان راندهای اول تا سوم مقابل این رقیب قدرتمند به نتیجه تساوی شش بر شش رسید تا کار در راند طلایی دنبال شود.

ایزدی در راند طلایی یک امتیاز ارزشمند را از دست داد تا در نهایت این دیدار بر روی شیاپ چانگ شهر پائوبلای مکزیک به سود نماینده اسپانیا به پایان برسد تا اثبات شود که تنها تجربه موجب شد تا این بانوی تکواندوکار شایسته استان قزوین نتواند مقابل این رقیب کهنه‌کار به برتری دست پیدا کند.

به طور حتم نباید از توانایی‌های شکرانه ایزدی به راحتی عبور کرد، زیرا حضور در مسابقات معتبر قهرمانی جهان در نوع خود یک موفقیت ارزشمند محسوب می‌شود و بدون شک ایزدی با توجه به انگیزه و نیروی جوانی بالای خود و با تجربه‌ای که از این رقابت‌ها کسب کرده است می‌تواند در آینده عصای دست مربیان و کادر فنی تیم ملی تکواندوی کشورمان باشد.

جا دارد که مسئولان ورزش استان قزوین به محض ورود شکرانه ایزدی به خاک کشورمان و سپس ورود به قزوین از این بانوی تکواندوکار شایسته استان به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیری که در این ماه‌ها کشیده است، تجلیل و قدردانی کنند و مطمئن باشند که این تقدیرها راه دوری نمی‌رود و موجب این خواهد شد که ورزشکاران باور کنند که در همه حال مورد احترام مسئولان هستند و همین امر دلگرمی آنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/77004/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول