اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏های انتخابی

ترکیب تیم تکواندوی نونهالان استان تهران مشخص شد

ترکیب تیم تکواندوی نونهالان استان تهران با پایان رقابت‏های آزاد انتخابی مشخص شد.

ترکیب تیم تکواندوی نونهالان استان تهران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، مسابقات آزاد انتخابی تیم تکواندوی استان تهران در رده سنی نونهالان پسر به منظور درخشش در رقابت‏های قهرمانی کشور با حضور 211 تکواندوکار در خانه تکواندو برگزار شد.

در این مرحله از رقابت‏ها، 211 هوگوپوش نونهال از 12 شهرستان شهریار، جنوب‏غرب، شمال‏شرق، شهرری، پاکدشت، اسلامشهر، شهر قدس، جنوب‏شرق، شمال‏غرب، بهارستان، چهاردانگه و شمیرانات در اوزان ده‏گانه بر روی چهار شیابچانگ خانه تکواندو رفتند.

این تکواندوکاران برای حضور در اولین اردوی آماده‏سازی تیم تکواندو استان تهران به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‏ها، 32 هوگوپوش جواز حضور در این مرحله از اردوی آمادگی را کسب کردند.

براین اساس؛ در وزن نخست، حمیدرضا صدری (حوزه جنوب‏غرب)، کیانوش شوقی (پاکدشت)، افشین علی‏‏مددی (شمال‏غرب) و حسین ندیمی (اسلامشهر) و در وزن دوم، محمد قیاسی (اسلامشهر)، محمدحسین زاهدی (شمال‏غرب)، محمدرضا طالبی (شهریار) و محسن جلیلی برتر شدند.

در وزن سوم، سینا مسلمی (جنوب‏غرب)، پویا پناهی (شمال‏شرق)، محمدمهدی عمادی (جنوب‏شرق) و عرفان محمد‏ملکی (شمال‏شرق) و در وزن چهارم، محمدمهدی کریمی (جنوب‏غرب)، محمدامین باقری (شمال‏غرب)، امیررضا شوشتری (جنوب‏غرب) و امیرمهدی مهدوی (جنوب‏غرب) حائز رتبه‏های برتر شدند.

در وزن پنجم، امید محمدی (جنوب‏غرب)، رضا عبادی (جنوب‏غرب)، رضا قرخان‏ملکی (شمال‏شرق) و مهدی لطفی و در وزن ششم، حامد علی‏زاگان (اسلامشهر)، امیرحسین کولیوند (شمال‏غرب)، حسین درویش و پارسا عسگری (جنوب‏غرب) در رتبه‏های برتر قرار گرفتند.

در وزن هفتم، علی اعتصامی (جنوب‏غرب)، علیرضا غلامی (شمال‏غرب)، سینا احمد‏زاده (پاکدشت) و محمد کمالی (شمال‏شرق) و در وزن هشتم، رضا اسماعیلی (شهریار)، آرمان دشتی (جنوب‏غرب)، سینا احمدنژاد (شهریار) و افشین زارع (شهریار) برگزیدگان بودند.

در وزن نهم، ابوالفضل پورصاحبی (پاکدشت) و در وزن دهم، محمدعلی فرهادی (شمال‏غرب)، میلاد قربانی‏علیایی (شهریار)، محمدرضا قلیچ‏خانی (شهرری) و مسعود فرخی (شمال‏غرب) برتر شدند.

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری این رقابت‏ها، امید عمیدی و حسین نعیمی به ترتیب به عنوان فنی‏ترین بازیکن و مربی انتخاب شدند.

همچنین خیرالله ابوالقاسمی و محمد مقدم به عنوان بهترین داور برگزیده شدند.

گفتنی است؛ حوزه شمال‏شرق به دلیل نظم و همکاری مناسب در مسابقات انتخابی از سوی کمیته مسابقات، به عنوان منظم‏ترین حوزه معرفی شد.

مسئولیت برگزاری این رقابت‏ها برعهده محسن تمجید، مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندوی استان تهران و هومن صادق‏نیا دبیر کمیته مسابقات بود.

انتهای پیام/2568/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول