اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موفقیت مقابل رقبای خارجی و داخلی

تنیسور قمی به فینال تور تنیس آسیا صعود کرد

تنیس‌باز آینده‌دار قمی موفق به کسب جواز حضور در جمع نفرات برتر و دیدار نهایی مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا شد.

تنیسور قمی به فینال تور تنیس آسیا صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از روزهای آغازین تیرماه مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا به میزبانی کشورمان آغاز شده است و این پیکارها با حضور برترین تنیس‌بازان ایرانی و کشورهای مطرح خارجی در تهران در حال برگزاری است.

رده سنی تنیس‌بازان شرکت کننده در مسابقات تور تنیس آسیا به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان در زیر 14 سال است و تنیس‌بازانی از ایران، کویت، عراق، پاکستان، هند و بحرین رقابت‌های خود را در بخش‌های مختلف به میزبانی ایران برگزار می‌کنند.

زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا است و در بین تنیس‌بازانی که از کشورمان در این دوره از پیکارها حضور دارند، چهار تنیسور نیز نمایندگان هیئت تنیس استان قم هستند.

هدایت تنیسورهای قمی اعزامی به رقابت‌های تور تنیس آسیا را سیدمقتدا خاتمی بر عهده دارد؛ در حالی که بعد از برگزاری پیکارهای هفته نخست، از روز پنجشنبه سیزدهم تیرماه مسابقات هفته دوم تور تنیس قهرمانی آسیا در تهران آغاز شده است.

در هفته اول این رقابت‌ها نیز چهار نماینده از هیئت تنیس استان قم در این رقابت‌ها شرکت کردند که سرانجام سهم تیم اعزامی هیئت قم یک عنوان سومی مشترک در بخش دوبل این پیکارها بود که توسط محمدحسین جلالیان به دست آمد.

رقابت‌های تور تنیس آسیا در هفته دوم با جدال تنیس‌بازان شرکت کننده در بخش‌های دو نفره و انفرادی در حالی برگزار می‌شود که در پایان روز نخست این هفته از مسابقات، بار دیگر تنیس‌باز آینده‌دار قمی یعنی محمدحسین جلالیان توانست جواز صعود به جمع برترین‌های بخش دوبل را به دست بیاورد.

این تنیسور آینده‌دار قمی در بخش انفرادی نیز همانند هفته نخست تور تنیس آسیا به جمع هشت نفر برتر رسید اما از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند تا در تلاش برای کسب یکی از عنوان‌های پنجم تا هشتم از صبح فردا با حریفان خود رقابت کند.

این در حالی است که محمدحسین جلالیان از استان قم در کنار کیا کهنمویی از استان آذربایجان غربی به عنوان یک تیم دو نفره به دیدار نهایی مسابقات هفته دوم تور تنیس آسیا رسیده‌اند و امروز در تلاش برای کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی پس از موفقیت خود در هفته نخست، به اتفاق حریف ارومیه‌ای با تیم دو نفره علی دوانی بحرین و محمد علی شهبازاد از پاکستان به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول