اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فریادهای مردم اهواز بر سر رژیم صهیونیستی+تصاویر

مردم اهواز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه سیاسی دیگری خلق کردند.

فریادهای مردم اهواز بر سر رژیم صهیونیستی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز همگام با مسلمانان سراسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس، شعار آزادی قدس شریف را سر دادند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت داشتند، حضور مسئولان استانی و اهوازی نیز چشمگیر بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس اهواز از مسجد آیت‌الله جزایری در خیابان امام خمینی (ره) آغاز شد و مردم این کلانشهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود از ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

همچنین مردم اهواز با در دست داشتن پرچم‌های کشور اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان، مقاومت آن‌ها در برابر زیاده خواهی ستودند.

امروز نسل‌های مختلف انقلاب در اهواز گرد هم آمدند و با وحدت و یکدلی فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی را سر دادند.

در روز جهانی قدس امسال، طوایف مختلف لر، بختیاری، عرب، ترک‌های قشقایی و کردهای ساکن اهواز به خیابان‌ها آمدند تا همبستگی خود با مردم فلسطین را به عالم نشان دهند.

 

 

انتهای پیام/72010/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول