اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

تدبیر رهبری موجب شکست نقشه‌های دشمن است

فرماندار سمیرم گفت: اگر تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب نبود شاید امروز به وضعی مشابه کشورهای عربی دچار بودیم.

تدبیر رهبری موجب شکست نقشه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مردم این شهرستان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با مردم مظلوم فلسطین هم صدا شده و بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

در راهپیمایی امروز که از ساعت 10 و سی دقیقه از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان شهدا و مصلا نماز جمعه برگزار شد آحاد مردم از پیر و جوان، زن و مرد و گروه‌های مختلف فرهنگیان و دانش‌آموزان، ورزشکاران، دانشجویان، بسیجیان و... حضوری پررنگ داشتند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل بار دیگر انزجار خود را از کشورهای استکبار جهانی اعلام کردند.

حامد منیری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان در این راهپیمائی باشکوه اظهار داشت: امروز روز وحدت و انسجام امت اسلام و ایران است و کسانی که قصد توطئه در مسیر غرب و استکبار دارند به دست همین مردم و بصیرت رهبری به حاشیه خواهند رفت.

وی با اشاره به تلاش برخی از فتنه گران سال 88 و طرح مباحث انحرافی تصریح کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 موجب شکست نقشه‌های دشمن برای نابودی نظام شد و اگر این تدبیر نبود شاید امروز به وضعی مشابه کشورهای عربی دچار بودیم.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: امروز روز وحدت و انسجام امت اسلام و ایران است و آنانی که قصد توطئه در مسیر غرب و استکبار دارند به دست همین مردم و بصیرت رهبری به حاشیه می‌روند.

وی با بیان اینکه رویای رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات هرگز محقق نخواهد شد ادامه داد: طرح این مسئله به خاطر تفرقه مسلمانانی است که امروز به جای نبرد با صهیونیست‌ها به جان یکدیگر افتاده‌اند.

منیری اضافه کرد: درگیری در مصر، تونس و دیگر کشورها و حمایت احمقانه برخی سران عربی دو سوی یک جریان تفرقه‌آمیز به نفع اسراییل و برای آسودگی خیال این رژیم جعلی در حیات خلوت خاورمیانه است.

وی با اشاره به حمایت 80 کشور دیگر هم صدا با کشور اسلامی ایران از حقانیت فلسطین اظهار کرد: اگر تا دیروز در مسابقات ایرانی‌ها مقابل ورزشکاران اسراییلی حاضر نمی‌شدند امروز شاهد حضور نیافتن ورزشکاران تعداد بیشتری از کشورها مقابل ورزشکاران این رژیم هستیم.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول