اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

روز قدس روز دفاع از حقوق پایمال شدگان فلسطین است

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: روز قدس روز دفاع از حقوق پایمال شدگان فلسطین است.

روز قدس روز دفاع از حقوق پایمال شدگان فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی امروز در مصلی جمعه شهرستان بابلسر اظهار داشت: روز قدس روز جهانی و همبستگی بین‌المللی مسلمانان در در حمایت از حقوق قانونی فلسطین علیه صهیونیست غاصب و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از حقوق پایمال شدگان فلسطین است، گفت: وقتی صحبت از قدس و فلسطین به عمل می‌آید تنها حمایت از یک منطقه جغرافیایی نیست بلکه حمایت از اسلام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه قدس مرز میان حق و باطل است تصریح کرد: تنها افرادی که در کنار مردم فلسطین باشند برحق و مورد اعتماد هستند.

فرماندار بابلسر به سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه حزب‌الله بر اسرائیل اشاره و افزود: هدف دشمن در آستانه این پیروزی آن است که با ایجاد یک موقعیت نسبی برای رژیم صهیونیستی و معرفی حزب‌الله به عنوان یک گروه تروریستی زمینه را برای ورود به این کشور فراهم کند.

سجادی با تاکید بر اینکه امروز اسلام نیازمند به اتحاد در میان مسلمانان است، خاطرنشان کرد: این وحدت زمانی صورت می‌گیرد که همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استعمار باید بداند ملت‌های بیدار مسلمان در جهان هرگز در مقابل آنها تسلیم نشده و حق خود و تمام مظلومان را از آنها خواهند گرفت.

انتهای پیام/86010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول