اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقیمی:

فتنه‌گران حق ورود در کابینه را ندارند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فتنه‌گران حق ورود در کابینه دولت و خانه ملت را نخواهند داشت.

فتنه‌گران حق ورود در کابینه را ندارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، به عنوان سخنران روز قدس و پیش از خطبه نماز جمعه بهشهر، در جمع مردم حاضر در مصلای این شهرستان، اظهار داشت: از 1948 تاکنون اسرائیل این جرثومه خبیث در حال شرارت در منطقه خاورمیانه و ظلم علیه مردم فلسطین است، جایی که در آن شبانه‌روز تمامی حقوق انسانی و بشری قطع می‌شود و طلایه‌داران دموکراسی و حقوق بشر ساکت شده‌اند.

وی افزود: آمریکا و مدعیان حقوق بشر باید پاسخ بدهند که چرا در مقابل این‌همه ظلم سکوت کرده‌اند، آمریکا پاسخ بدهد که چرا سالیانه بیش از 3 میلیارد دلار بلاعوض برای به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد، باید پاسخ بدهد که چرا بمب‌های شیمیایی، هواپیما‌ها‌ی بدون سرنشین و تجهیزات ترور و شکنجه را در اختیار رژیم غاصب اسرائیل قرار می‌دهد.

وی از وجود بیش از 200 کلاهک هسته‌ای، عدم پایبندی به معاهدات بین‌المللی از سوی اسرائیل، خفقان سازمان ملل و سازش اعراب با رژیم صهیونیستی در قبال مساله فلسطین گفت و اظهار تاسف کرد؛ اخیراً سازمان آزادی‌بخش فلسطین هم به این نتیجه رسید که نمی‌توان به مصاف اسرائیل رفت و باید خط سازش را در پیش گرفت.

عضو خانه ملت با بیان اینکه روز قدس روز چانه‌زنی برای چند وجب خاک سرزمینی نیست، خاطرنشان کرد: روز قدس روز احیای اسلام است و باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار داد که اسلام زیر خباثت رژیم صهیونیستی نمی‌رود.

وی افزود: امام راحل در زمانی روز قدس را نامگذاری کرد که اسرائیل در اوج قدرت بود، امروز خودباوری، جهاد اسلامی، اعتماد به‌نفس و همبستگی ملی در منطقه با بهره‌گیری از اندیشه‌های امام ایجاد شد و در این شرایط که اسرائیل و آمریکا در آرزوی تاسیس خاورمیانه بزرگ ناکام شدند، سازش و تسلیم معنایی ندارد.

مقیمی در ادامه، گفت: دو سال و اندی است که اسرائیل و آمریکا به بهانه ایجاد دموکراسی و دفاع از حقوق بشر، مخالفان دولت و تروریست‌های سوری را حمایت می‌کنند، در مصر هم جریان اخوان‌المسلمین به آمریکا و دوستانش اعتماد کردند اما فریب خوردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تحریم اخیر مجلس آمریکا علیه ایران و اتهام‌زنی به دولت و کابینه دولت جدید، اظهار داشت: حمایت همه‌جانبه خود را از دولت روحانی اعلام و تاکید می‌کنیم رنگ فتنه‌گران که نانجیبانه قدرت این ملت را به چالش کشیدند عوض نشده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم زیر فشار گروه اصلاحات، گروه مشارکت، فتنه‌گران و کارگزاران است و ما اعلام می‌کنیم فتنه‌گران، حق ورود در کابینه دولت و خانه ملت را نخواهند داشت.

مقیمی در بخش پایانی سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکردش در بهشهر پرداخت.

عضو خانه ملت با اشاره به تصویب 259 میلیارد تومان بودجه استانی و اختصاص تنها کمتر از 59 میلیارد تومان آن در سال 91، اظهار داشت: به تبع آن از 11 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار مصوب بهشهر تنها 2.5 میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

وی ضمن برشمردن فعالیت‌هایی که به مدد اعتبارات ملی انجام شد، از افتتاح پالایشگاه نفت شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در 14 ماه آینده، آمادگی برای آبگیری فاز نخست سد گلورد، حل مشکل بازنشستگی 15 کارگر کارخانه ورشکست شده چیت‌سازی تا ماه آینده، همچنین تامین 6.5 میلیارد تومان از مطالبات سنواتی کارگران چیت‌سازی بهشهر تا سه ماه آینده با همکاری اداره کل بیمه تامین اجتماعی مازندران خبر داد.

انتهای پیام/86001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول