اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

مبارزه مسلمانان در مقابل ستمگران یک اعتقاد دینی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مبارزه مسلمانان در مقابل مستکبران یک اعتقاد دینی است.

مبارزه مسلمانان در مقابل ستمگران یک اعتقاد دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام علی خادمی در سخنرانی روز قدس در شهرستان دورود گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس و روز حمایت از مظلومین جهان است.

وی افزود: سابقه و ریشه مبارزاتی مسلمانان با صهیونیسم‌ها برای همین دو سه دهه اخیر نیست و ریشه تاریخی دارد. اما در زمان طاغوت سخن گفتن از فلسطین ظلم بوده و اگر کسی از فلسطین سخن می‌گفت محاکمه می‌شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبارزه مسلمانان مقابل صهیونیسم یک مبنای دینی و یک اعتقاد دینی است و آغاز این مبارزه مصادف با بعثت پیغمبر اسلام بوده است. یعنی از زمانی که پیامبر(ص) مبعوث شدند یهودیان حاضر به پذیرش اسلام نبوده و به مقابله و دشمنی با پیامبر و دین اسلام پرداخت.

وی افزود: پیامبر اسلام با یهودیان با اخلاق و رأفت برخورد کرد ولی آن‌ها در مقابل با دشمنی و کینه رفتار کرده و به مقابله با اسلام پرداخت همانطور که در جنگ احزاب مشخص شد یهودیان به طور مخفیانه با مخالفان اسلام پیمان بستند.

حجت‌الاسلام علی خادمی اذعان داشت: صهیونیست‌ها با این این ستمگری‌ها این کارهای خود را براساس برخی اعتقادات دینی خود انجام می‌دهند یعنی در برخی از تعالیم دینی آن‌ها آمده است تنها یهودیان انسان بوده و هر کسی با هر مذهب دیگری را انسان نمی‌دانند و ارزش و حقوقی برای آنان قائل نمی‌شوند.

وی بیان داشت: دلیل اینکه امروز اتحادیه اروپا حزب‌الله را در لیست گروهک‌های تروریستی قرار داده این است که حزب‌الله با حمایت از جریان مقاومت باعث آزادی قسمت‌هایی از سرزمین اشغالی شده است و از نظر مستکبران غربی حزب‌الله می‌بایست تاوان این اقدامات خود را می‌دید.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: صهیونیست‌ها با رایزنی شبکه‌های فارسی‌زبان و عرب‌زبان ماهواره‌ای به دنبال رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی در جامعه اسلامی هستند تا با کمرنگ کردن اعتقادات آن‌ها راحت‌تر بتوانند به اهداف خود برسند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دورود با حضور پرشور مردم برگزار شد و مردم روزه‌دار شهرستان دورود کینه و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن نشان دادند.

مراسم راهپیمایی رأس ساعت 11 از میدان امام حسین آغاز شد و مردم حاضر به طرف محل برگزاری نماز جمعه واقع در کوی کارمندان شرکت سیمان مسیر خود را ادامه دادند.

در پایان نیز قطعنامه‌ای با 9 بند قرائت شد که پس از پایان هر بند از آن حاضرین با تکبیر گفتن موافقت خود را با آن اعلام کردند.

انتهای پیام/2304/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول