اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

مذاکرات صلح با هدف کمرنگ کردن روز قدس برگزار می‌شود

امام جمعه میاندرود با اشاره به برگزاری مذاکرات صلح بین اسرائیل و مقامات تشکیلات خودگردان هدف از این مذاکرات را کمرنگ کردن روز جهانی قدس دانست.

مذاکرات صلح با هدف کمرنگ کردن روز قدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه‌های نماز جمعه روز جهانی قدس نامگذاری این روز را توسط امام راحل نشانه درک سیاسی دقیق و آینده‌نگری ایشان و یکی از یادگاران ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) دانست.

وی تصریح کرد: برای همه ما مسلمانان یک تکلیف شرعی است که به عنوان یک مسلمان از مسجد الاقصی و مردم این سرزمین دفاع کنیم.

امام جمعه شهرستان میاندرود افزود: بر همه ما تکلیف است که در مقابل ظلم و ستم سکوت نکنیم و از مظلومان جهان دفاع کنیم.

رسولی با اشاره به فرمایش امام راحل که رژیم اسرائیل را غده سرطانی نامیده بودند، اظهار داشت: قده سرطانی کشنده است و ادامه وجود آن موجب سرایت به سایر اندام بدن می‌شود.

خطیب نماز جمعه روز قدس در شهرستان میاندرود افزود: امام راحل نیز به همین دلیل فرمودند که رژیم اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود چراکه وجود این رژیم سایر کشورهای اسلامی را به مخاطره می‌اندازد.

رسولی جویباری روز قدس را روز سرنگونی اسرائیل، وحدت جهان اسلام و نمایش قدرت مسلمانان دانست و افزود: به همین دلیل در آستانه روز قدس مذاکرات صلح را برگزار می‌کنند تا از اهمیت این روز بکاهند.

وی در پایان روز قدس را روز اسلام و نه فقط روز فلسطین دانست و افزود: ما فلسطین را پاره تن خود می‌دانیم و سرنوشت مردم آن را را سرنوشت خود می‌دانیم و از این موضع که موضع قرآن و عترت است یک قدم عقب نمی‌نشینیم.

انتهای پیام/86021/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول