اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

نظام سلطه انرژی خود را در خون مردم بی‌گناه می‌جوید

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از دوسوم انرژی مورد نیاز غرب از خاورمیانه تامین می‌شود و چشم طمع آنها به ذخایر انرژی کشورهای منطقه تمامی ندارد.

نظام سلطه انرژی خود را در خون مردم بی‌گناه می‌جوید

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهر سراب با بیان اینکه غرب انرژی خود را در ریختن خون بی‌گناهان و ایجاد کشمکش‌های داخلی بین ملت‌های منطقه جستجو می‌کند اظهار داشت: زمانی رژیم دست نشانده پهلوی حافظ منافع غرب بود و انقلاب اسلامی سد محکم آنها را متلاشی کرد و خواب سلطه‌گران را برهم زد.

وی با اشاره به حوادث کشورهای منطقه عنوان کرد: به یقین دست صهیونیست‌ها و آمریکا در ایجاد جنگ‌های داخلی و برادر کشی در کشورهای منطقه نمایان است و ملت‌های منطقه باید هوشیار باشند تا در دام آنها گرفتار نشوند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی، ولایت فقیه را بزرگ‌ترین نعمت الهی و مایه وحدت و اتحاد در کشور عنوان کرد و افزود: نوع واکنش آمریکا نسبت به انتخابات ایران به وضوح ساختاری بودن کینه و عداوت آنها با مردم ایران اسلامی را نشان داد.

این مسئول یادآور شد: فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی بر غصب و نژادپرستی و بحران سازی نهاده شده و این رژیم چشم فتنه در جهان است.

وی با بیان برخی نظرات تئوریسین‌های صهیونیستی اذعان داشت: حقیر دانستن ملت‌های دیگر و تلاش بر سلطه بر جهان و به راه انداختن جوی خون در کشورها؛ در سطر سطر نوشته‌های آنها عیان است.

انتهای پیام/60010/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول