اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است

امام جمعه کنگان گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و نفس‌هایش به شماره افتاده است.

نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران روزه‌دار کنگان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، با شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و آمریکا، لرزه بر اندام سران رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش به‌ویژه آمریکا و غرب انداختند.

این مسئول عنوان کرد: حضور میلیون‌ها مسلمان در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان است.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به شاهکار امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ابراز داشت: این اقدام ارزشمند موجب وحدت مسلمانان شده است.

وی به سابقه حمایت بزرگان و رجال دینی و نهضت‌های دینی در جمهوری اسلامی از بدو مبارزه تا امروز از جمله فداییان اسلام، شخصیت‌هایی مانند حضرات آیات بروجردی و کاشانی و ... و در زمان حاضر رهبر فرزانه انقلاب، مراجع و رجال دینی و... از ملت مظلوم فلسطین اشاره و گفت: طرح مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران یک امر تاکتیکی نیست بلکه یک امر بنیانی است که ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد.

محمودی یادآور شد: همانگونه که امام راحل فرمودند مذاکره سیاسی نمی‌تواند ناجی قدس باشد و تنها راه ادامه انتفاضه و مبارزه و مقاومت تا حصول پیروزی است.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر به تحریم‌های آمریکا علیه دولت جدید و منتخب اشاره و متذکر شد: خوشبینی به دشمن ساده‌لوحی است و آمریکایی‌ها هرگز با ما از در دوستی وارد نخواهند شد همانگونه که بارها رهبر فرزانه انقلاب این نکته و عدم خوشبینی به دشمن را مکرر یادآور شدند.

این مسئول با اشاره به وصیت‌نامه امام علی(ع) گفت: توصیه به تقوا به عنوان کلید درب بهشت و مرکب راهوار برای قرب الی‌الله، پرهیز از دلبستگی و اسیر مادیات شدن، حق گویی و حق‌مداری، یاری کردن مظلوم به‌عنوان برترین عدالت و دشمنی با دشمنان، اصلاح ذات‌البین (اصلاح بین‌الناس)، رعایت نظم در تمام امور و... از مهم‌ترین وصایای مولای متقیان و امیر مومنان علی (ع) است.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول