اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

دولت جدید رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد علاوه بر بیان نقاط قوت دولت خود ضعف‌های موجود را هم بیان کند، گفت: دولت جدید رفع مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهد.

دولت جدید رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل از ابتدای انقلاب تاکنون است.

وی افزود: حضور نیروهای جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس و پیوستگی قلوب مسلمانان در این روز، نمایشی از اقتدار ملسمانان است چرا که در این روز مسلمانان سراسر جهان همانند کشور ما به دفاع از ملت مظلوم فلسطین بر می‌خیزند و قبل از نماز پرفیض جمعه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دهند.

روحانی بیان داشت: روز قدس آرایشی از قدرت مسلمین در برابر مستکبران است که این موضوع دشمن را به عقب‌نشینی واداشته و قدرت مسلمانان را به رخ آنها می‌کشد.

وی تصریح کرد: اهمیت روز قدس در این برهه از تاریخ اسلام با توجه به فشار سنگینی که صهیونیسم بین‌المللی در جهان اسلام و منطقه وارد کرد نباید به فراموشی سپرده شود، خطری که صهیونیسم از گذشته، امروز و آینده برای جهان ایجاد کرد و مقابله با این خطر اقتضا می‌کند در این روز ملت‌های مسلمان جهان برای مقابله با صهیونیسم به پا خیزند.

امام جمعه بابل اذعان داشت: طرح مهم صهیونیسم کاهش اقتدار مسلمین، ایجاد آشوب در کشورهای اسلامی و برهم زدن امنیت آنها است و عملا کشورهای مقاوم در برابر اسرائیل امروز دچار ناامنی و هرج و مرج هستند.

وی افزود: امروز صهیونیسم امنیت و اقتدار خود را در ذلت و شکست اقتدار نظام اسلامی می‌داند و درصدد است با کاهش اقتدار نظام اسلامی اقتدار خود را افزایش دهد.

روحانی ادامه داد: امام عزیز با نامگذاری روز قدس خواستند اقتدار ملت اسلامی را به رخ آنها بکشند، همه آنها را مرعوب کنند و زمینه عقب‌نشینی صهیونیسم و برگشت کشور فلسطین به دامن جامعه اسلامی را فراهم کنند.

امام جمعه بابل در ادامه با تقدیر از خدمات دولت‌های نهم و دهم بیان داشت: از دولت احمدی‌نژاد انتظار داریم علاوه بر بیان نقاط قوت دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف این دولت‌ها را مطرح کنند و جایی که نیاز است به خاطر کم‌کاری از مردم عذرخواهی کنند این کار را انجام دهند.

روحانی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه افزود: با توجه به اینکه زمان اندکی برای فعالیت دولت جدید باقی مانده است از دولت جدید انتظار داریم رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول