اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دولت نهم و دهم برای رفاه و معیشت مردم گام برداشت

فرماندار کوهبنان گفت: دولت نهم و دهم با تمام وجود و با پشتکار وصف‌ناپذیر برای رفاه و معیشت مردم گام برداشته است.

دولت نهم و دهم برای رفاه و معیشت مردم گام برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: بنا به توصیه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، مردم ولی‌نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به آنان عبادت محسوب می‌شود و در این راستا دولت نهم و دهم با تمام وجود و با پشتکار وصف‌ناپذیر برای رفاه و معیشت مردم گام برداشته است و با کارنامه‌ای درخشان سنگر خدمت را به دولت بعدی واگذار می‌کند. 

وی عنوان کرد: طی هشت سال گذشته در کشور اتفاقات بزرگ و ویژه‌ای در بخش‌های هسته‌ای، موشکی و فضایی، پزشکی و ... رخ داده و ایران اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته که همه شاهد این خدمات و پیشرفت‌ها هستند.

متقی با اشاره به مصوبات سه دور سفر هیئت دولت به استان و شهرستان کوهبنان از زحمات ادارات مختلف در دولت خدمتگزار قدردانی کرد و اذعان داشت: گازرسانی شهرستان کوهبنان به طول 55 کیلومتر خط انتقال و 150 کیلومتر شبکه داخلی، احداث بیمارستان 32 تختخوابی، احداث سد خاکی محمد رسول‌الله (ص) در روستای کاروانگاه، احداث فضاهای آموزشی در مدارس از جمله کارهای مهم دولت در شهرستان کوهبنان است.

فرماندار کوهبنان، برق‌رسانی به روستاها و معابر شهرستان به ویژه محله جوانان و شهرک 300 واحدی مسکن مهر امام رضا (ع)، تکمیل شبکه آبرسانی در روستاها‌، مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد‌، احداث فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز در نقاط مختلف شهرستان‌، بیش از 100 هکتار اراضی زیرکشت زعفران، تولید ماکیان به ویژه کبک و بلدرچین، مرغ گوشتی‌، شتر‌مرغ، تسطیح جاده‌های روستایی و... گوشه‌ای را از جمله کارهای انجام شده توسط دولت خدمتگزار دانست.

متقی متذکر شد: ساخت خانه‌های بهداشت‌، احداث کارخانه فناوری و ذغال‌شویی‌، ساخت سالن آمفی‌تئاتر و مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی‌، اجرای طرح‌های آبخیزداری‌، ساخت ساختمان‌های بخشداری طغرالجرد‌، دادگستری‌، راه و شهرسازی‌، منابع طبیعی‌، محیط زیست و همچنین تجهیز کارگاه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان‌، احداث دانشگاه پیام نور‌، ساخت مساکن مهر 16 واحدی اوقاف‌، 33 واحدی محرومان و 300 واحدی شهرک امام رضا (ع) از جمله خدمات ارزنده دولت در شهرستان کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول