اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

حاکمیت اسلام بر جهان مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت آینده اسلام بر سراسر جهان از مهم‌ترین پیام‌های روز جهانی قدس برای بشر است.

حاکمیت اسلام بر جهان مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرضا اظهار کرد: فردا به عنوان روز تنفیذ حکم رئیس‌جمهور منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک رویداد بزرگ در تاریخ ایران مطرح است و امیدواریم دولت منتخب از نخستین روزهای فعالیت خود در راستای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف تلاش کند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به عنوان یکی از پیشگامان انقلاب اسلامی مطرح است و ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان در دوران مبارزات قبل از انقلاب زمینه تحقق اهداف بزرگی را در سطح کشور مهیا کرد.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه روند انتخاب وزیران پیشنهادی با دقت بالایی انجام می‌گیرد، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های بزرگ کشور در زمینه حل مشکلات مختلف تاکید دارند، بدون شک شاهد رأی صد درصدی نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی هستیم.

وی جایگاه برجسته رئیس‌جمهور منتخب در معادلات بین‌المللی را از مهم‌ترین امتیازات دولت آینده برشمرد و بیان داشت: آقای روحانی با جایگاه برجسته و کم نظیر در عرصه بین‌المللی از قابلیت حل مشکلات اقتصادی کشور برخوردار است و مجلس شورای اسلامی نیز با کمال میل حاضر به اصلاح قانون بودجه سال 92 و برنامه پنجم توسعه در راستای تحقق این موضوع است.

حیدرپور با اشاره به اینکه ایجاد تعامل دوسویه بین مجلس و دولت آینده از مهم‌ترین راهکارهای حل نارسایی‌های کنونی جامعه است، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر رعایت این اصل مهم تاکید داشته‌اند، انتظار داریم در آینده نزدیک با تعامل نمایندگان مجلس و دولت یازدهم زمینه بهبود وضعیت اقشار مختلف جامعه مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راهپیمایی روز قدس به عنوان یک حرکت خطیر فرهنگی در جهان یاد کرد و افزود: امام خمینی(ره) از روز قدس به عنوان روز اسلام یاد می‌کردند و مسلمانان در این روز بزرگ ندای حاکمیت آینده اسلام بر جهان را به گوش همگان می‌رسانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزاری راهپیمایی روز قدس در سطح 77 کشور را از مهم‌ترین مصادیق حاکمیت آینده اسلام بر جهان دانست و ادامه داد: در حال حاضر بیداری اسلامی در تعداد زیادی از کشورهای جهان به وقوع پیوسته است و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق منویات امام خمینی (ره) در زمینه آینده جهان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از اینکه برخی مسایل بین مسئولان شهرضا در سطح رسانه‌های محلی بازتاب پیدا کرده است، افزود: اینکه یک هفته‌نامه در شهرضا به انتشار مسایل و موضوعات مختلف بین مسئولان بپردازد، صحیح نیست و البته مسئولان نیز نباید از یکدیگر انتظارات غیرقانونی داشته باشند.

نماینده مردم شهرضا اضافه کرد: در حال حاضر یک هفته‌نامه در شهرضا منتشر می‌شود که این رسانه نیز تک صدایی است و به هر شکل ممکن نسبت به انتشار مطالب اقدام می‌کند.

انتهای پیام/63011/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول