اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

مرادی می‌تواند نماینده خوبی برای سپک تاکرای قم در تیم ملی باشد

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: تنها ملی پوش قمی حاضر در تیم ملی سپک تاکرای بانوان می‌تواند نماینده خوبی برای قم در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون مرزی باشد.

مرادی می‌تواند نماینده خوبی برای سپک تاکرای قم در تیم ملی باشد

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سپک تاکرا از جمله رشته‌های بسیار فعال و پویا در بین ورزش‌های زیر مجموعه این هیئت است و خوشبختانه در این بین شاهد درخشش بانوان توانمند قم در این رشته ورزشی هستیم.

وی یادآور شد: ندا مرادی به عنوان تنها ملی پوش سپک تاکرای قم در تیم ملی حضور دارد که این برای مجموعه هیئت و جامعه ورزش بانوان قم موجب افتخار و سربلندی است و امیدواریم خانم مرادی به موفقیت‌های بیشتری در این رشته دست یابد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: بعد از مشخص شدن نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان، اردوی سوم این تیم از امروز جمعه یازدهم مردادماه در شهر شیراز برپا خواهد شد و به مدت 16 روز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه تلاش کادر فنی تیم ملی کشورمان این است که اردوی سوم با قدرت بیشتری برگزار شود تا ملی پوشان به مرز آمادگی مناسب برسند، افزود: طبیعی است که با گذشت زمان و تداوم تمرینات، آمادگی ذهنی و فنی ملی پوشان افزایش پیدا می‌کند.

توکلی تصریح کرد: گویا در اردوی دوم شرایط خوابگاه نامساعد و این اردو از امکانات کمی برخوردار بوده به همین خاطر کادر فنی تیم ملی مجبور شدند اردو را پیش از موعد به پایان برسانند ولی اکنون با آشنایی و امکانات پیش‌بینی شده توسط هیئت انجمن‌های ورزشی استان فارس، شرایط خوبی در شیراز برای برپایی اردوی ملی پوشان سپک تاکرا فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ جهانی که مرحله اول آن در هند برگزار می‌شود 12 تیم برتر جهان حضور دارند و تا حدودی از آنان توسط کادر فنی تیم ملی شناخت وجود دارد در حالی که این لیگ معتبر 15 سال است که در جهان در حال برگزاری است و برای نخستین بار است که تیم ملی کشورمان در آن شرکت می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه این رقابت‌ها از سطح کیفی فوق العاده‌ای برخوردار است و ملی‌پوشان کشورمان بیشتر به دنبال کسب تجربه هستند، ادامه داد: مرحله نخست لیگ جهانی از هفتم تا دهم شهریورماه امسال در شهر دهلی نو مرکز هند برگزار می‌شود در حالی که رقابت‌های قهرمانی جهان نیز از 25 تا 31 شهریورماه در شهر ادون تایلند به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول