اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آمل:

غرب توطئه‌های جدید برای شیعه دارد

امام جمعه شهرستان آمل گفت: غرب با تروریست خواندن شیعیان توطئه‌های جدید برای شیعه دارد.

غرب توطئه‌های جدید برای شیعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آمل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: مهم این نیست که ظالم و مظلوم چه کسانی هستند بلکه باید هر جا ندای کمک به مظلوم بلند می‌شود یاری رساند.

وی با بیان اینکه مظلوم یک همسایه باشد یا یک کشور یا یک ملت باید برای آن بسیج شد، افزود: حمایت از مظلوم از توصیه‌های اصلی اسلام است.

رحمانی با اشاره به اینکه زمانی که سلفی‌ها بارگاه حضرت زینب(س) را نشانه می‌گیرند مشخص است که بازی جدیدی را بر علیه اسلام آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: هتک حرمت بارگاه بزرگی که شیعه بر روی آن حساس است نشان می‌دهد که این‌ها از اسلام ترس دارند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار توطئه‌های جدید علیه شیعه در سر دارد، گفت: اخراج شیعیان از کشورهای مختلف عربی و اروپایی نشان از ترس آنها از یک تفکر غالب و برتر دارد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه تروریست خواندن شیعیان و مسلمانان از اهداف غرب برای به انزوا کشاندن اسلام و شیعیان است، تصریح کرد: این امر از احساس خطر این کشورها در برابر گسترش اسلام در اروپا و امریکا دارد.

وی با اشاره به اینکه نسل کشی که امروز اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به راه انداخته است در ادامه همین سیاست‌ها است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در روز قدس جواب دندان‌‌شکنی به این توطئه‌ها است.

رحمانی با بیان اینکه قدس یک کشور و یک ملت نیست بلکه یک عقیده و آرمان است، بیان داشت: به همین دلیل است که ملت‌های مسلمان یک صدا آزادی قدس را خواستار می‌شوند.

 انتهای ‌پیام/86011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول