اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قدس

مردم و مسئولان استان مرکزی به ندای دادخواهی امام خمینی لبیک گفتند

استاندار مرکزی به همراه نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی همگام با مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کردند.

مردم و مسئولان استان مرکزی به ندای دادخواهی امام خمینی لبیک گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک راهپیمایی مردم مومن و انقلابی شهر اراک همگام با سایر هموطنان میهن اسلامی ساعت 11 صبح امروز از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس این شهر آغاز شد.

راهپیمایان و روزه‌داران بنرها و پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعارهایی مبنی بر حمایت از فلسطین، آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در آنها به چشم می‌خورد.

خیل عظیم راهپیمایان در خیابان‌های اراک همچنین فریاد زدند: 'یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد'، 'وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، 'راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است'  مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل.

در این راهپیمایی مردم ولایت‌مدار اراک به نشانه انزجار از جنایات استکبار جهانی، آدمک‌های اسراییل و آمریکا را به آتش کشیدند و با سردادن شعارهای الله اکبر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، قدس شریف آزاد باید گردد، ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین، پشتیبانی قاطع خود را از مبارزات مردم ستم دیده فلسطین ابراز داشتند.

حضور با شکوه و دشمن‌شکن مردم انقلابی و ولایت‌مدار اراک در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت مسلمین را به جهانیان نشان داد و پاسخ مثبتی به بیانات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیجیان، کارمندان، کارگران، معلمان، ورزشکاران، دانشجویان، روحانیون، دانش‌آموزان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی حضوری چشمگیر داشتند.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی اراک همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان نشان دادند که آزادی فلسطین و قدس خواسته مسلمانان سراسر جهان و آزادیخواهان است.

گزارش خبرنگاران فارس از سایر شهرستان‌های استان حاکی از آن است که راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر نقاط این استان نیز با حضور گسترده و حماسی مردم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/87004/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول