اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم شاهین‌شهر اصفهان در روز قدس

همچنان فلسطین را حمایت می‌نمائیم

شهرستان شاهین‌شهر ومیمه با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعلام کردند که همچنان فلسطین را حمایت می نمائیم.

همچنان فلسطین را حمایت می‌نمائیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان شاهین‌شهر و میمه، راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از مستکبرین جهان در جای جای میهن عزیزمان ایران و همچنین شاهین‌شهر، با شکوه مثال زدنی برگزار شد.

حضور این مردم در روزهای بسیار گرم مردادماه و آن هم با زبان روزه در این روزهای طولانی و با تمام مشکلاتی که وجود دارد نشان از غیرت و دل‌بستگی این مردم عزیز به آرمان‌های پیر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است.

مردم روزه‌دار شاهین‌شهر وقتی گفته می‌شود که برای حمایت از مردمی به غیر از مردم این مملکت باید در ظهر گرما راهپیمایی کنی، هر کسی زیر بار آن نرود ولی انسان تعجب می‌کند از این مردم سلحشور که واقعاً به گفته‌ی حضرت امام خمینی(ره) بهترین مردم از صدر اسلام تا به حال هستند.

در طول این سال‌ها ثابت‌شده که مردم هیچ‌وقت از مسئولیت خود کوتاه نمی‌نمایند، مراسم روز جهانی قدس در شاهین‌شهر پیام بزرگ و قابل‌توجهی برای دشمنان و مستکبران عالم دارد و آن پیام این است که ما مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه تا آزادی قدس شریف دست حمایت از این سرزمین اسلامی بر نمی‌داریم.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شاهین‌شهر از میدان فاطمیه تا مصلا نماز جمعه ادامه یافت که جمعیت این مسیر امروز یکپارچه رهایی قدس از چنگال خونین صهیونیست جنایتکار را فریاد زد.

امروز مشت آهنین مردم شهرستان شاهین‌شهر همچون سایر مردم ایران و ملت‏های مسلمان در برابر مشت آهنین مستکبران قرار گرفت.

در میدان وحدت شاهین‌شهری‌ها جایی که راهپیمایان روزه‌دار از سه نقطه شهر به این مکان رسیده‏اند تا قطعنامه پایانی روز قدس را با ندای ا‌لله‌‌‌اکبر خود تأیید کنند.

همچنین در مصلای نماز جمعه شاهین‌شهر راهپیمایان روزه‌دار بعد از راهپیمایی برای حضور در نماز جمعه که آن پیر سفرکرده حج فقرا تعبیر کرده، حضور یافتند.

انتهای پیام/63023/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول