اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی

شعارهای ضداستکباری در ورامین طنین‌انداز شد

وارثان قیام 15 خرداد همزمان با روز جهانی قدس با زبان روزه و کفن‌پوش ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

شعارهای ضداستکباری در ورامین طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، وارثان قیام 15 خرداد بار دیگر کفن پوش به میدان آمده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم ورامین همچنین فریاد «قدس مقدّس قبله مسلمین / بُوَد اسیر پنجه مشرکین»، «شد آخرین جمعه ماه خدا / روز شکستِ قطعی آمریکا»، «بیت‌المقدس سرزمین اسلام / گشته اسیر دستِ مُشتی خودکام»، «بیت‌المقدس قبله مسلمین / رها شود از سلطه غاصبین»، «با اتّحادِ ملت فلسطین / آزاد گردد قبله مسلمین»، «رژیم اشغالگر فلسطین / باید شود مَحو ز روی زمین»، «قدس، تجلّی‌گه وحدت ماست / میراث نورانی روح خداست»، «این وعده خدای عالمین است / پیروزی مُوحّدین تضمین است»، «قدس تَبلور شکوه دین است / نشانگر وحدت مسلمین است»، «پیروزی مستضعفین نزدیک است / آینده مستکبرین تاریک است»، «یاد امام خمینی پاینده باد / رهبر ما خامنه‌ای زنده باد» و «خامنه‌ای رهبر اُمت ماست / دشمن شیطان بزرگ آمریکاست» سر دادند.

امروز ورامینی‌ها آمده‌اند تا در صحنه باشند و یک‌صدا انزجار خود را از غاصبان قدس و آمریکا نشان دهند و به مردم مظلوم فلسطین بگویند وارثان قیام خونین 15 خرداد و کفن پوشان فتنه 88 مانند دیگر مسلمانان در برابر ظلم و ستم بی‌صدا نمی‌نشیند و همیشه پشتیبان شما هستند.

در این راهپیمایی پرشور که آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی جنایت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

یکی از راهپیمایان ورامینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این باره اظهار داشت: روز قدس به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، حضور در راهپیمایی این روز تکلیفی است برای تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان و باید بکوشیم هرسال که می گذرد این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

شهروند روزه‌دار دیگری گفت: روز قدس یادآور ظلم و ستم‌هایی است که بر مردم مظلوم فلسطین می‌شود و استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس با حرف‌های پوچ و تهدیدهای بی‌اساس خود حتی از نام روز قدس هم می‌هراسند.

حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس در ورامین نشانه همبستگی نسل آینده میهن اسلامی با مردم مظلوم فلسطین بود.

همچنین در آیین پرچم اسرائیل با شعارهای کوبنده مردم به آتش کشیده شد.

مشابه این مراسم در شهرستان‌های قرچک، پیشوا و نیز بخش جواد آباد و منطقه خیرآباد ورامین با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

در پایان راهپیمایی امروز که با شعار کلیدی «روز جهانی قدس، تداوم بیداری اسلامی مقابله با ترفندهای نظام صلح رهایی قدس شریف» در حال برگزاری است، ضمن قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی محسن حبیبی، مدیر گروه معارف شبکه 2 سیما در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/2462/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول